Тема: «Ми всі такі різні»
Мета: дати поняття, що люди –це дорослі і діти; уточнити, що хоча вони дуже різні, але між ними багато спільного; вчити розмежовувати поняття «Я маю право», «Я повинен»; закріплювати правила поведінки в різних ситуаціях;
Розвивати уяву, вміння міркувати, робити висновки, умовиводи. Продовжувати виховувати у хлопчиків шанобливе ставлення до жінок і дівчаток, прагнення надавати їм посильну допомогу, а у дівчаток дбайливе ставлення до всіх оточуючих, прагнення до охайності, порядку. Підтримувати бажання дружити один з одним, допомагати, творити добро по відношенню до ближніх. Виховувати толерантне ставлення до представників різних національностей, до дітей, які відвідують дитячий садок
Грамота: продовжувати вчити дітей визначати заданий звук у словах, визначати кількість звуків у словах; вправляти в умінні визначати місце наголосу в двоскладовому слові; ( наголос може змінюватися місце у слові, але не змінює його значення); закріплювати знання про речення; формувати вміння читати слова ускладненої структури, розвивати дрібну моторику пальців рук шляхом роботи з олівцем, виховувати почуття задоволення від своїх дій.
Слова-назви: людина, дитина, право, обов,язок, толерантність, дружба, доброта, щирість.
Слова-ознаки: різні, доброзичливі, толерантні, дружні.
Слова-дії: дбати, поважати, любити, допомагати, шанувати.
Скоромовки:
Летів горобчик,
Сів на стовпчик,
Прибіг хлопчик-
Утік горобчик.
Летіла лелека,
Заклекотіла до лелеченят.
Надія Красоткіна
Людина починається з добра,
Із ласки, щирості й любові,
Із батьківської хати і двора,
Із теплоти, що є у кожнім слові.
Людина в світ приходить для добра,
Щоб в світі цім добро творити.
Вам зрозуміти, діточки, пора,
Що в серденьку з любов’ю треба жити.