1.03-7.03 група: «Ромашка»

Тема:» Весна іде. красу несе

Мета: продовжуємо ознайомлювати дітей з особливостями сезонних змін у природі,закріплювати знання про те, що пори року змінюють одна одну, ознайомити з назвами весняних місяців та їх сезонними особливостями; формувати основи природовідповідального ставлення , активізувати спостережливість; учити логічно і послідовно висловлювати свою думку. Виховувати ніжну любов до своєї матусі, бажання їй допомагати, співчувати.

Слова-предмети: струмок, прогалини, бурульки, краплі, повінь, підсніжник, пролісок, матуся, нене.

Слова- дії: дзюрчить, тріщить, темнішає, тане.

Слова-ознаки: довгий, короткий, широкий, вузький, вітати, поздоровляти, пестити, любити

Грамота: Закріплювали знання про основні поняття звук, склад, слово, речення. Вправлялись у доборі слів-ознак, та слів-дій. Вчились утворювати з однини множину. Продовжували вчитисьвиконувати слуховий диктант. Складали речення та записували схеми до них, видокремлюючи допоміжні слова.

Т. Лисенко

Пролісок

Перший пролісок проснувся,

Снігом вкрився, потягнувся.

Білу одягнув сорочку,

Виправив свої листочки.

Чемно з лісом привітався

І, щасливий розсміявся.

К. Перелісна

Дуже люблю

Матусю, дай ручки твої поцілую,

За шийку тебе обійму,

І щічку погладжу. Ти знаєш, матусю.

Як дуже тебе я люблю!

І ти мене любиш, хоч я неслухняна,

Частенько і шкоду роблю.

Та ти все пробачиш, мене поцілуеш,

І я тебе дуже люблю!

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

w

Connecting to %s