Англійська мова (середня група»Соняшник»)05.02.18./08.02.18.

Що ми робили цього тижня:

Відвідали лісову школу папужки Поллі, познайомилися з його друзями— різнокольоровими

папужками

Гра «Moї улюблені кольори»/”My favourite colours”

My favourite colours are pink and white?

-What are your favourite colours?

Закріплювали вивчені букви AaKk, пригадували слова, що починаються з цих букв

Демонстрували мешканцям лісової школи свої знання: розв’язували приклади на додавання і віднімання у межах 10 з опорою на демонстраційні картки, коментували приклади англійською

 Ігрова вправа: Listen and mime (аудіювання з опорою на ілюстрацію)

( слухали та виконували дії,про які йдеться у пісні)

Вирази:

sit down—cідай

look at me— подивись на мене

get your book/pencil— приготуй свій олівець/книжку

Слухали   та розучували пісеньку з опорою на ілюстрацію “ In the classroom

Parrot teacher:

In the classroom, in the classroom

Now sit down and look at me.

In the classroom, in the classroom.

Polly Parrot look at me!

In the classroom, in the classroom.

Get your pencil, get your book

In the classroom,  in the classroom

Polly Parrot, get your book!

Грали у гру  “Guess”, слухали аудіозапис з опорою на ілюстрацію, вчилися задавати загальні запитання, які потребують відповіді «так» або «ні», намагаючись відгадати задуманий предмет(олівець або книжку) та колір цього предмета

-Is it a book?

-No, it isn’t.

-Is it a pencil?

-Yes, it is.

-Is it red.

-No, it is./ Yes, it is.

Приємних вихідних! З повагою, Леокадія Леонідівна.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s