29.01-2.02 група «Ромашка»

Тема: Продукти для здоров.я.

Мета:  закріпити знання дітей про корисні для здоров,я продукти; з,ясувати, що стан організму залежить від кількості  та якості харчування4 сформувати уявлення про режим харчування; виховувати свідоме ставлення до свого здоров,я, вміння цінувати його та дбати про нього.

Грамота: закріплювали знання про подвійне звукове позначення деяких літер, вправлялись у виконанні звукового аналізу слів з такими  літерами. продовжували вчитись писати під диктовку, виконували слухові диктанти. Вчилися складати невеличкі зв.язні розповіді за серією картинок.

Слова-назви: продукти, організм, користь, вітаміни, мікроелементи, жири, білки, вуглеводи, харчування, страва,барвники. смаколики

Слова-ознаки:  корисна, шкідлива, смачна, духм,яна, обсмажена, жирна, гостинна. чемна, небайдужа

Слова- дії: вживати. смакувати, використовувати, збагачувати, смажити, накривати(стіл), розставляти(посуд), серверувати.

Скоромовки:

Розповім вам небилицю:

Гава каркнула на Гриця.

Гриць стрибнув, немов від кулі

Та набив на лобі гулю!

 

Якось каже лящ лящу:

Дуже хочеться борщу.

У лящихи знаний борщ:

Замість овочів там хвощ!

 

Вірш

«Не та каша» В. Слапчук

Мама просить сина Сашу:

-Їж , синочку, манну кашу.

Хто до каші небайдужій,

Той росте здоровим, дужим.

Відповів матусі Саша:

-Ой, не та це, мабуть, каша.

Кожен день її з.їдаю-

Сили ж зовсім я не маю…

Досі нижчий від Миколи-

Каші ж він не їсть ніколи.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s