22.01-26.01 група «Ромашка»

Тема: «Хто під кригою живе»

Мета: сприяти освоєнню дітьми уявлень про риб: особливості її зовнішнього вигляду (плавці — красиві, витягнуті, тулуб округле, витягнуте, приплюснуте з боків, ) і поведінка (плавають повільно в різних напрямках); Поглибити знання дітей про воду в природі, пристосування до умов життя мешканців водного миру. продовжувати ознайомлювати дітей із мешканцями підводного світу

(морськими та річковими); їх назвами та умовами існування. Вчити позитивного ставлення до рибці, радіти при спостереженні, милуватися нею.

Продовжувати учити дітей дотримуватися правил природокористування, бажання піклуватися про чистоту водоймищ, берети питну воду.

Розвивати у дітей уміння виявляти схильність до аналізу явищ природи, встановлювати залежність між діяльністю людини та  екологічним станом природи.

Систематизувати знання дітей в складанні сюжетної розповіді за серією картинок, схем, за змістом пейзажної картини та з пам’яті. Закріпити вміння будувати речення, розповідати про результати своїх спостережень, підтримувати бесіду.

Вправляти у виразному декламуванні загадок; розвивати вміння дітей мислити, фантазувати, самостійно добирати кольори при оздобленні паперових рибок; виховувати допитливість, бажання бути активними та самостійними.

Виховувати зосередженість, самостійність, розвивати логічне мислення, кмітливість, вміння розв’язувати проблемні ситуації. Виховувати дружні взаємовідносини, уміння працювати разом, слухати один одного, допомагати товаришам, вчити досягати поставленої мети.

Грамота:продовжували вчитись граматично правильно вживати слова, будувати словосполуення та речення. Складали короткі описові розповіді. Вправлялись у виконанні звукового аналізу; співставляли слова зі схемами. Закріплювали навички читати

Слова-назви :короп, краснопірка, йорж, луска ,зябра, плавці, міхур

Слова-ознаки: зяброва(кришка), хвостовий, спинний, грудні, черевні(плавці), плавальний, бічна(лінія)

Слова-дії: піклуватися, милуватися, пересуватися, пірнати.

Краплина води

Мені на долоню

Злетіли з хмаринки

Дві білі сніжинки,

І ще дві сніжинки,

А разом виходить

Якась дивина-

А разом виходить

Краплина одна.

А. Качан.

Чистомовка

Ги-ги-ги- ой, як біло  навкруги!

Узі-узі-узі- птахи наші гарні друзі,

Ді-ді-ді- допоможем їм в біді,

Ди-ди-ди- це зимові холоди.

 

Альня-альня-альня- ось на дереві їдальня.

Сі-сі-сі- годівниці гарні всі,

Ці-ці-ці- вдячні синички і горобці.

Їх-їх-їх- прилаштували дітки їх.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s