Група «Мальва». Логіко-математичні заняття. Початок січня 2018.

Початок січня малята молодшої підгрупи групи «Мальва»

  • вправлялись у кількісній та порядковій лічбі предметів в межах 5,
  • вчились викладати числовий ряд прямий та зворотній

Порівнювали дві множини за кількістю елементів

  • виконуючи завдання в грі «Де більше рукавичок?» (діти закріпили знання про предмети, що відносяться до одягу, відповідали на питання «в якому рядку більше?менше?що треба зробити, щоб стало порівну?) ,

  • а також вправлялись у порядковій лічбі, визначаючи «Яка по порядку рукавичка?».

  • Порівнювали дві групи предметів в грі «Яких паличок більше-менше?» (+ порівнювали палички за довжиною, активізували терміни «довга-коротка»)

Розвивали вміння порівнювати предмети за величиною, а саме:

  • виконуючи завдання гри «Порівняй шапки» (діти вчились застосовувати узагальнююче слово «головний убір», а також застосовували терміни «велика», «маленька», «більша», «менша»;

  • а також порівнювали рукавички та активізували в мові узагальнююче слово «одяг» (діти вчились шукати схожі та відмінні ознаки, наприклад : «схожі за кольором», відрізняються розміром або схожі за розміром, а відрізняються візерунком тощо);

  • порівнювали фігури за розміром (+ вчились класифікувати фігури-з кутами та без кутів, за назвою).

Розвивали вміння вміння узгоджувати цифру та кількість в грі «Порахуй та знайди відповідну цифру».

Розвивали дрібну моторику пальців рук, працюючи із лічильними паличками,

  • виконуючи завдання «Побудуй сніжинки різного розміру»( діти вчились уважно слухати і виконувати завдання: використовувати різної довжини палички, використовувати різну кількість паличок, будувати ліворуч та праворуч) та

  • закріплювали назви фігур та їх ознаки в грі «Побудуй трикутник та квадрат» (визначали скільки треба паличок, порівнювали їх за довжиною та матеріалом)

Розвивали вміння орієнтуватися в часі,

  • виконуючи завдання гри «Дерева в різні пори року» (розташовували в певному порядку дерева),
  • виконуючи вправу «Вгадай пору року за описом».

Розвивали логічне мислення в грі «Що зайве» (вчились пояснювати власний вибір).

В старшій підгрупі малята

  • Закріплювали вміння класифікувати фігури в грі «Знайти картинку з фігурами за описом» (вчились розрізняти «об’ємні-площинні», «з кутами-без кутів», «чотирикутники, трикутники, п’ятикутники»)

  • Вправлялись у вмінні будувати прямий та зворотній числовий ряд
  • Формували навички розв’язання прикладів, використовуючи знак «+», вчились «читати» приклади, застосовувати «правильні» терміни.

  • Познайомились із терміном «задача», вчились розрізняти умову, відповідь, розв’язували прості задачі на додавання.
  • Вправлялись у лічбі, виконуючи завдання «Знайди новорічну кульку, якої не вистачає»

  • Розвивали вміння порівнювати числа, використовуючи знаки « <»,» >», «=».

  • Познайомились із лінійкою «абак» і вчились за допомогою неї визначати склад числа «3».

***************
Нагадую, що за розкладом логіко-математичні заняття починаються о 9.00 !

Якщо дитина прийшла о 9.15 – пропустили половину заняття, ще додайте 5 хвилин на адаптацію і виявляється, що дитина працює лише 10 хвилин 😦

На жаль, деякі малята  приходять в садочок  о 9.30 чи, взагалі, після 10.00  😦

Дякую за розуміння ♥

З повагою. Наталія Володимирівна.

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s