15.01-19.01 група «Ромашка»

ТемаЖиття  тварин та птахів узимку»

Мета: продовжували ознайомлювати дітей зі змінами, що відбуваються з настанням зими та в житті мешканців лісу; розширювати уявлення про зимові зміни у світі тварин; розвивати пізнавальний інтерес, мовленнєву активність, логічне мислення, пам,ять уяву; викликати пізнавальний інтерес  до вивчення природи  рідного краю; формувати уявлення про різноманітну роль «одягу» тварин (пір,я, хутро), його відповідність умовам проживання і поведінці тварин; навчати аналізувати, порівнювати та спостерігати.

Грамота: Закріплювали вміння виконувати звуковий аналіз багато складових слів, вправлялись у поділі слів на склади та визначенні  наголошеного складу. Складали речення різної структури. Добирали слова з заданим звуком. Продовжували вчитись друкувати слова під диктовку. 

Слова-назви: пір,я, хутро, дупло, барліг, сосняк, кожушок,кучугури, житло,завірюха, поземка, ожеледиця, іній, відлига, сльота(після відлиги мороз і слизько)

Слова-ознаки: травоїдні, хижі, кумедні, буйнесенький(вітер)

Слова-дії: чимчикує, облаштували, дзеленчить, устелемо, плещемо.

Скоромовка:

Наш годинник дзеленчить,

Скоромовку кличе вчить.

Мила митися не вміла,

Мила мило з рук не змила.

Прислів,я та приказки:

До завірюхи треба кожуха.

Узимку деньок, як комарів носок.

Чистомовка:

Жи-жи-жи- звірі в теремочку жили,

Ли-ли-ли- між собою всі дружили.

Лі-лі-лі- у теплі зимували,

Дзи-дзи-дзи- ще й пісні дзвінки співал

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s