Початок січня 2018. Логіко-математичні заняття. Група «Волошка».

Перші тижні січня на логіко-математичних заняттях дітки групи «Волошка» продовжували формувати інтерес до занять математикою, продовжували  формувати уявлення про число, а саме :

  • вправлялись у лічбі в межах 6, вчились співвідносити цифру із числом , познайомились із цифрою сім та вісім, вчились утворювати числа сім та вісім шляхом додавання 1 до попереднього,

  • формували вміння використовувати порядкову та кількісну лічбу, виконуючи завдання «Який по порядку?»,

  • вправлялись в упорядкуванні числових карток у межах 6-8 ,

  • розвивали вміння будувати прямий та зворотній числовий ряд

Розвивали увагу, вміння діяти за вказівкою, тренували дрібну моторику пальців рук,

  • виконуючи письмові завдання «З’єднай цифри по порядку-створи математичну картину», «Заштрихуй зірку» (виконували штрихування зліва направо та зверху вниз),

  • розвивали конструктивні здібності, вміння діяти за схемою, виконуючи завдання «Побудуй сніжинки» (+закріплювали вміння орієнтуватися в просторі : ліворуч-праворуч, по середині)

  • виконуючи завдання «Побудуй фігури»(відповідали на питання «скільки треба використати паличок? чому?)

  • виконували завдання із прищепками на вміння узгоджувати цифру та число «Математична тарілочка»

Вчились порівнювати предмети за величиною та її параметрами, виконуючи завдання «Порівняй палички за довжиною» (довга-коротка, широка-вузька), «Порівняй фігури» (великий-маленький, високий-низький),

«Порівняй предмети»(шукали відповіді на питання: «Що схожого? чим відмінні?)


Закріплювали знання про ознаки фігур, вміння їх класифікувати «Без кутів-з кутами», познайомились із групою фігур, що мають чотири кути (квадрат і прямокутник) і узагальнюючим словом, що їх об’єднує- «чотирикутники», вчились класифікувати фігури- «Чотирикутники-не чотирикутники».
Вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі і визначати де ліворуч-праворуч, вгорі-внизу, зліва направо, зверху вниз, а також вчились орієнтуватися в просторі, визначаючи «правий верхній кут, правий нижній кут, лівий верхній кут, лівий нижній кут».

Вчились орієнтуватися в часі, а саме : вчились розрізняти частини доби, закріплювали знання, виконуючи різноманітні завдання «Вгадай частину доби за описом», «Яка частина доби іде після, попереду?», вчились розрізняти пори року за їх характерними ознаками.
Продовжували вчитись порівнювати групи предметів за кількістю (більше, менше, стільки ж).

Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання «Що зайве?», «Назви одним словом», «Що не так?».

  • розвивали вміння добирати антоніми, виконуючи лоігчну вправу «Скажи навпаки»(високий-низький, веселий-сумний, світло-темно, холодний-гарячий, день-ніч, твердий-м’який тощо)


З повагою. Наталія Володимирівна.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s