Група «Соняшник». Початок січня 2018.

Перші тижні січня ми присвятили темам «Святкова зима», «Хто як зимує» та «Професії».
На заняттях дітки закріпили знання про особливості зустрічі Нового року на Україні :
розвивали монологічне мовлення , покращували мовну дикцію, складаючи розповіді з власного досвіду про зимові канікули, про Новий рік;
виконували завдання дидактичної гри «Як до Нового року готуються?», «Твої веселі привітання» (дітки вчились висловлювати побажання ,привітання ),
відгадували новорічні загадки ; виконували логічні завдання «Обгрунтуй».
На заняттях «Розвиток мовлення» дітки познайомились із традиціями святкування Різдва в Україні : познайомились і вчились розповідати про особливості обрядів українців на Різдво, дізнались про символи різдвяних свят, вчили колядки ,
виконували завдання гри «Поясни слово» (малята пояснювали значення тематичних слів), розгадували різдвяні загадки, виконували хоровод, співаючі пісню «Добрий вечір»,

розвивали зв’язне мовлення, складаючи описві розповіді про іграшки за схемою


В п’ятницю 19 січня дітки дізнались про традиції свята Водохреща ,
вчились описувати картину «Водохреще на Україні»,
виконували завдання ігор «Етикет зимових обрядів», «Святкові слова», «Назви зимове свято за описом».
В п’ятницю ввечері дітки взяли участь в розвазі «Щедрий вечір» , під час якого дітки
згадали про Різдвяні свята, символи Різдва, про Водохреще
потанцювали під музику «Різдвяних дзвоників»,
малята гарно співали святкові пісні, грали, танцювали!


Тема «Хто як зимує».
На занятті «Дитина і навколишній світ» збагачували знання діток про життя дикої природи України взимку: виконували завдання гостя — Зайчика:
розглядали ілюстрації диких тварин та птахів  України і вчились називати особливості їх зовнішнього виду,
пояснювали гостю,чому одні тварини впадають в зимову сплячку , а інші – ні, чому одні птахи -перелітні, а інші- зимуючі,


виконували завдання гри «Розклади картинки» (класифікували тварин за різними ознаками :за розміром, травоїдні та хижаки, хто міняє колір хутра, а хто ні, хто впадає в сплячку, а хто ні),
На занятті «Розвиток мовлення»покращували навички пояснювального мовлення, виконуючи завдання гри «Поміркуй і поясни» (діти висловлювали свої міркування , відповідаючи на проблемні питання: Що було б із зайчиком, якщо б він не міняв колір шубки? Що було б із лисицею взимку, якби вона була б травоїдною? Чи корисний для дерев сніговий покрив? Тощо) ,
відгадували загадки про тварин, птахів,
формували вміння складати описові розповіді про диких тварин  та птахів,
виконували фізкультхвилинку «Зайчик»(рухи відповідно до змісту):
На занятті «Рідна природа» дітки вчились розуміти, що в природі нема поганих і хороших істот – всі необхідні і важливі, виконували різні завдання «Виправ помилку», «Правильно, неправильно»,
творча гра «Додай потрібне слово», тренували пам’ять, виконуючи завдання гри «Що змінилось?», вчили вірш «Зайчик».

складали описові розповіді за сюжетними картинами про життя природи взимку


На занятті «Художня література» та впродовж тижня дітки познайомились із творами про життя тварин взимку: працювали із казками (слухали, вчились відповідати на запитання повними реченнями, переказували за допомогою вихователя) «Як Зайчик грівся проти Місяця» та казкою «Лисичка і Зайчик»;
слухали віршик про «Ведмедика» (та дізнались з розповіді про ведмедя , що ведмідь насправді не смокче лапу, а гріє ніжну тоненьку молоду шкірку на лапці, яка міняється взимку):
Під час вивчення теми «Професії» малята поповнили свої уявлення про особливості праці дорослих, матеріали, які використовуються для виконання певної роботи.
Складали описові розповіді за предметними картинами «Професії»,

добирали слова-ознаки та слова-дії, що характеризують певну професію. Закріплювали знання, виконуючи завдання дидактичних ігор «Де я був?», «Ми професію не скажемо, а рухами покажемо», «Професії, що пов’язані із транспортом», «Виправ помилку».


На логіко-математичних заняттях

  • вчились узгоджувати цифру та число, виконуючи завдання «Порахуй та знайди відповідну цифру»

  • розвивали дрібну моторику пальців рук, виконуючи завдання гри із прищепками «Математична тарілочка»

 

  • познайомились із числом вісім, працювали із паличками Кьюізенера –знаходили паличку всіх номерів, паличку номер вісім,
  • розвивали увагу, вміння рахувати , використовуючи різні аналізатори (слуховий та зоровий), виконуючи завдання гри «Виклади стільки ж» (+ порівнювали дві множини за кількістю елементів)

  • закріпили вміння класифікувати геометричні фігури,
  • вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі, виконуючи завдання «Знайди адресу фігури» (правий верхній кут, лівий нижній кут тощо) та
  • розвивали вміння розмірковувати, виконуючи завдання гри «Схожі-відмінні».

 

  • розвивали логічне мислення, виконуючи  завдання «Четвертий зайвий»

  • розвивали логічне мислення в грі «Яка фігура зайва?»

  • закріпили особливості фігур з кутами та без, чотирикутників та трикутників,

розвивали дрібну моторику рук, а саме :

  • виконуючи завдання на конструювання за схемою

  • вчились виконувати завдання із серіації предметів, виконуючи завдання гри «Розклади за величиною»,
  • закріпили навички порядкової лічби, визначаючи, який по порядку транспорт,

дитина в колоні; вчились орієнтуватись в часі , виконуючи завдання гри «Пори року»,

  • закріплювали навички лічби, виконуючи завдання «Якої цифри не вистачає?»

  • закріплювали вміння узгоджувати число та цифру, вчились будувати прямий та зворотній числовий ряд від1 до 8, від 8 до 1,

  • будували числовий ряд(прямий та зворотній із паличок Кьюізенера,

 

  • розвивали вміння конструювати за схемою «Виклади другу половинку картини».


До зустрічі в понеділок. Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s