18.12- 22.12 група «Ромашка»

Тема: «Мова наша солов,їна (культура спілкування»

Мета: поглиблювати знання про значення рідної мови для кожної людини, продовжувати вчити дітей усвідомлювати моральні категорії добра і зла; формувати стійкі навички культури поведінки; розвивати етичний світогляд дітей; виховувати почуття доброти, відповідальності за свої вчинки, любові до рідної мови.

Грамота: вправлялись у самостійному виконанні звукового аналізу слів,  складали речення різної структури. Закріпили поняття наголосу та його роль у словах. Вправлялись у читанні слів та словосполучень. Закріплювали вміння писати слова під диктовку.

Слова-назви: українці, українка, українець, сорочка, вишиванка, спідничка, фартушок, віночок, стрічки, намисто, чобітки, шаровари, горщик, куманець, гончар.

Слова-ознаки: солов,їна, вишита, червона, строката, різнокольорова, смушкова(шапка), радісний, жвавий.

Слова-дії: шанувати,берегти, пов,язати, виліпити, вишити, прикрасити

 

Вірш М. Хоросницької «Матусин заповіт»

Раз мені казала мати:

«Можеш мов багато знати,

Кожну мову шанувати,

Та одну із мов усіх

Щоб у серці ти зберіг»

В серці ніжну і погідну

Збережу я мову рідну!

Скоромовка:

Шило шубу Шурі шило

Батон, буханець, бублик пекар спік спозаранку.

Тридцять три вагони в ряд
Тараторять, торохтять.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s