27.11-1.12.17 Логіко-математичні заняття. Група «Мальва».

Останній тиждень осені дітки групи «Мальва» вивчали тему «Прощання із Осінню». На розвиваючих заняттях з логіко-математичною домінуючою складовою

в старшій підгрупі малята збагачували уявлення  про природу (об’єкти природного довкілля: гриби, плоди, птахи, тварини, листя, дерева). Розвивали пізнавальні здібності , вміння аналізувати різні явища і події, зіставляти їх, узагальнювати,

  • Продовжували знайомити з сезонними змінами та явищами в природі, станами погоди, їхнім впливом на життя людини, виконуючи завдання логічної вправи «Виправ думку, якщо не погоджуєшся. Поясни  думку, якщо погоджуєшся.» (Діти будували речення «Я погоджуюсь, тому що..», «Я не  погоджуюсь, тому що…..»)

1. Восени зайчик міняє хутро з білого на сіре.
2.Восени ведмідь прокидається та  йде  шукати собі їжу.

3.Восени  в парку можна походити по кольоровому килимку.
4. Восени повертаються із вирію перелітні птахи.

5.Восени люди  на прогулянки вбираються в інше вбрання ніж влітку.

6.Восени сонце гріє все сильніше і стає спекотніше.

7.Восени дерева додають двірникам  багато роботи.
8. Восени люди саджають на клумбах насіння квітів.
9.Восени погода часто сонячна, тепла.

  • Розширювали знання про одиниці часу: місяць, пори року, дні тижня, формували позитивне ставлення до оточуючого світу, виконуючи завдання вправи «Пори року та місці осені по порядку»,

 

  • розвивали логічне мислення, вміння орієнтуватися в часі, виконуючи завдання «Скільки днів до зими» (рахували в різні дні тижня, вправлялись у вживанні термінів «сьогодні», «завтра», «післязавтра», «пізніше», «через чотири дні», «через два дні»).
  • Вчились будувати прості умовиводи, обґрунтовувати власну думку в логічній грі «Як кого звати?» (гості Їжачок, Заєць, Ведмідь). Розгадували загадку: Наших гостей заняття звати Василько, Бен та Ендрю. Ендрю і Бен впадають в сплячку, Ендрю не вміє лазити по деревах. Діти будують речення, використовуючи допоміжні слова «якщо, тоді», «тому що»: «Якщо Ендрю та Бен впадають в сплячку тоді Василько-заєць-тому що він не впадає в сплячку. Якщо Ендрю не вміє лазити по деревах, тоді Ендрю-їжак, а Бен-ведмідь».

Вчились порівнювати кількість предметів, порівнювати числа, використовуючи знаки «<, > », «=», «не дорівнює»,

  • виконуючи завдання дидактичної гри «Порівняй кількість листя, плодів, грибів ліворуч-праворуч»;

  • виконуючи завдання «Порівняй яких овочів більше»

  • виконуючи завдання «Порівняй числа ліворуч, праворуч» .

Закріплювали навички лічби,

  • виконуючи завдання «Портрет овочу»,

Закріплювали навички порядкової лічби та повторили вміння впізнавати та називати дерева та їх листя,

  • виконуючи завдання дидактичної гри «Рослинний потяг» (впізнавали за описом дерево, викладали  у вказаному порядку. Наприклад: перший –кленовий листочок, другий-березовий; а потім впізнавали «Яий листочок п’ятий, сьомий?» тощо)

Відпочивали, виконуючи пальчикову гімнастику «Капуста» (попросіть Ваших діток відтворити вдома слова та рухи).

*******************
На розвиваючих заняттях в молодшій підгрупі малята розширили знання про ознаки осені, дарунки із садів та городів та дерев.

Разом із гостем тижня Їжачком Кольком

  • розгадували загадку «Голі дерева й поля, мокне земля, дощ холодний  поливає. Коли це буває?»
  • та вчились аналізувати ознаки осені, виконуючи завдання дидактичної вправи «Що буває восени. Додай слово »
  1.  Восени часто ідуть холодні…. .
  2.  Восени сонечко світить та не…….
  3.  Восени листочки жовтіють і потім……
  4.  Восени зайчик змінює колір хутра із сірого на….
  5.  Восени їжачок наносить в нірку листочки та засинає поки не настане…
  6.  Восени білочка готує запаси до зими. Сушить …., ховає в листі під деревами та в дуплі  коричневі блискучі…..
  7.  Восени ведмідь впадає в ….. у великій своїй хатинці, що називається…
  8.  Восени люди збирають з городів…., а у садах збирають…

Удосконалювали навички лічби, а саме:

  • навички кількісної лічби, виконуючи завдання дидактичної гри «Скільки ялинок, їжачків, яблук?»

  • вчились визначати і називати порядковий номер предмета (порядкова лічба), виконуючи завдання «Який по порядку овоч-фрукт?»
  • Вчились узгоджувати кількість і число, виконуючи завдання дидактичної гри «Виклади стільки їжаків та ялинок-яку бачиш цифру» (+орієнтування в просторі: ліворуч-праворуч).

  • Розвивали навички порівняння двох множин (+орієнтування в просторі: ліворуч-праворуч, вгорі, внизу), виконуючи завдання дидактичної гри «Чого більше дарунків із саду чи лісу?»

  • розвивали навички порівняння двох множин, виконуючи завдання «Порівняй кількість морквинок, груш» (в межах 4),

  • вчились порівнювати дві множини та орієнтуватися в просторі : зліва направо, верхня смужка-нижня смужка, виконуючи завдання «Чого більше яблук чи кришечок?» (в межах 4)

  • Вчились узгоджувати числівники та іменники в однині та множині, виконуючи завдання вправи «Один –багато». Наприклад:

1. Один їжачок-багато їжачків.
2. Один помідор –багато помідорів.
3. Одне яблуко-багато яблук.

  • Закріплювали навички орієнтування в просторі, визначаючи (верхня, середня, нижня тарілка або кошик), закріплювали навички кількісної лічби, виконуючи завдання «Нічого, один-багато»

Відпочивали, виконуючи фізкультхвилинку «В осінньому лісі»:
1, 2, 3, 4 — ми в осінній ліс ходили
Зайчика зустріли.
Зайчик прудко так стрибає,
Пташка весело літає,
Швидко лиска  пробіжить,
Їжачок в кущах сидить.

До зустрічі в понеділок.

З повагою. Наталія Володимирівна.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s