27.11.-1.12.17 Група «Соняшник».

Тема тижня «До побачення, осінь!».
На заняттях із розвитку мови та ознайомлення із рідною природою дітки розширили знання про ознаки та явища осінньої пори, а саме:

  • розвивали зв’язне мовлення, приймаючи участь в бесіді «Осінь чарівниця»,
  • розвивали логічне мислення, виконуючи завдання дидактичної вправи «Буває-не буває?» (дітки вчились обгрунтовувати власну думку повним реченням) Наприклад:

1.Восени можна купатися в річці і засмагати..   Купаються і засмагають влітку.

2.Восени розпускаються листочки на деревах. Восени листя жовкне і опадає.

3.Восени листя стають жовті, бурі, помаранчеві.

4. Восени люди саджають насіння огірків, картоплю, помідори. Городина саджається навесні.

5.Восени погода часто похмура, дощова?

  • закріпили знання про дарунки осені із садів та городів, виконуючи завдання на класифікацію «Овочі-фрукти»;
  • закріплювали вміння впізнавати та розрізняти листочки, плоди та гриби, виконуючи завдання гри «Впізнай за описом».
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки, скоромовки,
  • розвивали пам’ять, виразність розповідаючи вірш «Останній листочок».

На логіко-математичних заняттях дітки вчились порівнювати предмети за товщиною, активізували застосування термінів «товстий», «тонкий»,

  • виконуючи завдання гри «Порівняй за товщиною дерева» (+ вчились орієнтуватися в просторі: ліворуч-праворуч);

  • порівнюючи за товщиною книги в груповій бібліотеці, виконуючи завдання на класифікацію «Товсті книги ліворуч, тонкі-праворуч».
  • Розвивали логічне мислення, продовжуючи працювати із блоками Деньєша та класифікували блоки за товщиною, виконуючи завдання «Виклади за схемою два дерева товсте та тонке» (+ орієнтування в просторі: ліворуч-праворуч, вгорі, внизу+ порівняння за розміром(великі-малі)+ закріплення назв фігур (трикутники, прямокутники).

  • Вправлялись у вмінні порівнювати дві множини за кількістю елементів, виконуючи завдання гри «Чого більше горобців чи зерняток?» (+ активізували слухову увагу+ кількісна лічба).

  • Вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі (правий верхній, правий нижній, лівий верхній, лівий нижній куток), виконуючи завдання «Розклади плоди та листочки»(+ вміння порівнювати за розміром-будуємо серіаційні ряди)

  • вчились порівнювати дві множини(+порядкова лічба), в дидактичній грі «Порівняй кількість грибів»

На фізкультурі розвивали увагу, вміння виконувати вправи за вказівками, закріплювали вміння орієнтуватися в просторі, виконуючи рухи вперед-назад, вгору-вниз, вліво-вправо.

  • Вправлялись у вмінні виконувати зарядку із великими м’ячами,

  • вчились відбивати м’яч двома руками від підлоги та ловити його, просуваючись вперед.
  • Вправлялись підкидати м’яч двома руками вгору та ловити його, просуваючись вперед,
  • розвивали окомір, влучність, відбиваючи м’яч від щита,

  • розвивали спритність, вміння діяти в команді, узгоджувати свої рухи із рухами друга, виконуючи завдання естафети «Не зроніть м’яч».

На хореографії розвивали увагу, гнучкість, вміння виконувати вправи за вказівкою педагога, закріплювали вміння орієнтуватися в просторі (вперед, в сторони, назад, вниз, вгору, ліва рука-нога, права рука-нога, боковий галоп вліво-вправо тощо).

Занурювалися в чарівний світ мистецтва на образотворчих заняттях

із Людмилою Володимирівною.

На прогулянках продовжували спостерігати за змінами в природі пізньої осені, закріплювали назви дерев на території садочка, досліджували перший сніг, грали в конструктивно-будівельні ігри з природним матеріалом та рухливі ігри.

До зустрічі в понеділок.
З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s