27.11.-1.12.17 Логіко-математичні заняття. Група «Волошка».

В останній тиждень осені на логіко-математичних заняттях дітки групи «Волошка» разом із гостями Їжачком та Зайчиком вивчали тему «До побачення, осінь!». Розвивали логічне мислення, слухову увагу,

  • розгадуючи загадку «Як кого звати?» . Вчились будувати прості умовиводи. Загадка : Гостей звати Іванко та Маринка (Зайчик та Їжачок) . Іванко ми не можемо побачити взимку в лісі, а Маринка змінює колір хутра восени. Як кого звати?  Діти будують речення : «Якщо Іванко ми не можемо побачити взимку, тоді Іванко це Їжачок. Якщо Маринка змінює колір хутра восени, тоді Маринка це Зайчик.»

Закріпили і розширили уявлення дітей про сезонні зміни у природі восени, а саме:

  • вчились встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в природі, виконуючи завдання вправи «Чому це відбувається восени?».
  • виконуючи завдання вправи «Буває-не буває?» (діти виправляли речення) Наприклад:
    1. Восени можна купатися в річці і засмагати.. …..Купаються і засмагають влітку.
    2. Восени розпускаються листочки на деревах…….. Восени листя жовкне і опадає.
    3. Восени листя стають сині, фіолетові……..Восени листочки стають жовті, бурі, помаранчеві.
    4. Восени люди саджають насіння огірків, картоплю, помідори. Городина саджається навесні.
    5. Восени погода часто сонячна, спекотна. Восени погода часто похмура, дощова.
  • виконуючи  завдання дидактичної гри «Що буває восени?»

  • Повторили назви пор року, їх послідовність, виконуючи завдання логічної вправи  «Яка пора року наступна?».

Конкретизували й узагальнили уявлення дітей про овочі, фрукти, ягоди,

  • виконуючи завдання на закріплення порядкової лічби «Виклади стільки ж овочів»,

  • вчились узгоджувати назви фруктів та овочів в однині та у множині в дидактичній грі «Один, два, три…..шість».

  • закріплювали навички кількісної та порядкової лічби в грі «Скільки овочів та фруктів в названому рядку».

  • познайомились із поняттям «стовпчик», вчились орієнтуватися в просторі, визначаючи правий та лівий стовпчик, розвивали увагу, навички порядкової лічби, виконуючи завдання гри «Знайди овоч-фрукт за описом-знайди його тінь, визнач які вони по порядку».

  • Розвивали дрібну та загальну моторику пальців рук, вчились класифікувати овочі та фрукти за кольором та рахувати предмети, що розташовані по колу в дидактичній грі «Тарілка з овочами та фруктами» (завдання з прищепками).

  • Вправлялись у вмінні порівнювати дві множини предметів, виконуючи завдання дидактичних ігор «Де більше морквинок?»,

  • Закріплювали вміння орієнтуватися в просторі(верхня смужка, нижня смужка, зліва направо, називати на яку фігуру схожі предмети в дидактичній грі «Чого більше: яблучок чи кришечок?»

Закріплювали навички лічби, а саме:

  • удосконалюючи вміння співвідносити кількість та число, виконуючи завдання дидактичної гри «Знайди відповідну цифру».
  • Закріплювали знання цифр , виконуючи завдання гри «Виклади цифри по порядку»,«Виправ помилку», «Стрибай і рахуй від названого числа до названого»( наприклад: від 2 до 5 або від 6 до 4 тощо)
  • будуючи числовий в прямому та зворотному порядку, виконуючи завдання дидактичної гри «Овочевий потяг» (від 1 до 6 та від 6 до 1).

Спонукали дітей до відповідей повними реченнями, обґрунтовування особистої думки та вправляли дітей у розрізнянні диких тварин та диких птахів ,

    • виконуючи завдання на орієнтування в просторі та кількісній лічбі «Скільки яких тварин праворуч, а скільки ліворуч?», «Порівняй чого більше птахів чи тварин?».

  • Вчились узгоджувати числівники з іменниками-назвами диких тварин в дидактичній грі «Чого в лісі багато?»
    1. У лісі живе один зайчик. У лісі живе багато зайців.
    2. У лісі живе один ведмідь. У лісі живе багато ведмедів.
    3. У лісі живе один кабан. У лісі живе багато кабанів.
    4. У лісі живе одна білка. У лісі живе багато білок.
    5. У лісі живе один олень. У лісі живе багато оленів.
    До зустрічі в понеділок.
    З повагою. Наталія Володимирівна.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s