20-24.11.17 Середня група «Соняшник».

Впродовж тижня малята групи «Соняшник» досліджували тему «Транспорт».
Розширили знання діток про види транспорту, продовжили формувати  у дітей уявлення про дорожній рух, про його учасників : пішоходів та водіїв, вчились дотримуватись правил дорожнього руху, переходити вулицю лише на зелений сигнал світлофору і у відведеному місці та  закріплювали отримані знання,

  • виконуючи завдання гри «Повітряний, водний, наземний, підземний, рейковий, пасажирський, вантажний»,
  • «Правильно-не правильно», «Виправ помилку» (діти будували речення про правила дорожнього руху).
  • Розширювали знання про професії, що пов’язані із транспортом(водій, шофер, пілот, машиніст, капітан, моряк, регулювальник).
  • Знайомились із частинами автомобіля та поповнили активний словник новими словами-назвами : кузов, кабіна, колеса, двигун, фари, кермо. Поповнили словник словами-діями, що позначають дії водія та транспорту.

Вчились розуміти необхідність дотримання Правил дорожнього руху

  • під час бесіді «Для чого дотримуватись Правил?»,
  • під час складання описових розповідей за сюжетними картинами про виконання чи не виконання Правил дорожнього руху.
  • Закріплювали розуміння призначення дорожніх знаків, світлофора.
  • Вчились виразно розповідати вірш «Світлофор»,
  • удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовку.

Розвивали дрібну моторику пальців рук,

  • повторюючи слова та рухи пальчикової гімнастики «Човник».
  • працюючи із лічильними паличками, викладаючи із них за схемою «Літак».
  • виконуючи завдання «Проведи транспорт по доріжці» (вчились правильно тримати олівець).

На логіко-математичних заняттях діти

продовжили знайомитись із Паличками Кьюізенера, а саме:

  • познайомились із паличкою номер № 5(жовтою), що позначає число 5, вчились розуміти як утворюється число 5 (шляхом додавання 1 до числа 4) . Діти дослідним шляхом перевірили, що висота палички 5 дорівнює висоті палички номер 4 (світло-червона) та палички 1 (білого кольору) ;
  • викладали числовий ряд від 1 до 5 та від 5 до 1, використовуючи палички Кьюізенера.

Малята продовжили працювати із Блоками Деньєша, а саме:

  • вчились порівнювати за розміром, визначаючи де великі, а де маленькі фігури (порівнювали за розміром не зважаючи на товщину та колір);
  • а також вчились будувати за схемою з блоків Автобус (+ вчились орієнтуватися в просторі : визначали де «перед», «за», «на», «під», «над»).

  • Удосконалювали навички орієнтування в просторі, виконуючи завдання «Скільки транспортних засобів рухається праворуч, а скільки ліворуч?» (+ порівнювали яких більше-менше?).

  • Вправлялись у лічбі, викладаючи числовий ряд від 1 до 6 та від 6 до 1.

  • Вчились орієнтуватися в просторі, визначаючи рядок та стовпчик в дидактичні грі «Назви адресу транспорту» (+ порядкова лічба : визначали який по порядку рядок та стовпчик).

На заняттях з фізичної культури розвивали увагу, виконуючи вправи на шикування в дві колони, вчились виконувати вправи зарядки із обручами, розвивали вміння пролізати скізь обруч лівим та правим боком, вчились крутити обруч, розвивали увагу, спритність в новій рухливій грі «Ґава-роззява» та під час естафети «Хто швидше перенесе кеглі».

До зустрічі в понеділок.
З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s