20-24.11.17 Логіко-математичні заняття. Група «Ромашка».

На логіко-математичних заняттях дітки групи «Ромашка» досліджували тему «Птахи».
Разом із гостями з Африки Стаусом та Папугою поповнили активний словник новими словами-назвами птахів, розширювали знання про особливості птахів, вчились класифікувати птахів : дикі-свійські, зимуючі-перелітні, вміють літати-не вміють літати , а також:

  • розвивали логічне мислення , виконуючи завдання на побудову умовиводів та розвиток короткочасної пам’яті «Відгадай як кого звуть» (В нагоді стали допоміжні слова «якщо, тоді».

  • Розвивали логічне мислення, розгадуючи загадки про птахів.
  • Удосконалювали кількісну та порядкову лічбу, виконуючи завдання дидактичної гри «Порахуй снігурів» (+орієнтування в просторі :вгорі -внизу, зліва-справа).

  • Вчились добирати антоніми та порівнювати за розміром частини тіла птахів, виконуючи завдання дидактичної гри «Продовж речення»
    • У журавля дзьоб довгий, а у синички…
    • У горобця лапки короткі, а у лелеки..
    • У сороки хвіст довгий, а у ворони…
    • У сови очі великі, а у голуба.
    • У чайки шия коротка, а у лебідя…

Познайомились із фігурою конус, її особливостями. Розглядали дзьоб гостя-Журавлика та прийшли до висновку, що він схожий на конус
Закріплювали знання про фігури,

  • виконуючи завдання логічної гри «Знайди пташку під зайвою фігурою» (класифікація об’ємні-площинні, з кутами—без кутів, чотирикутники-трикутники);

  •  виконуючи завдання  на логіку «Продовжи закономірність» (+розвиток дрібної моторики пальців рук+розвиток слухової уваги) працюючи із дрібними фігурами;

  • Закріплювали навички лічби в прямому та зворотному порядку, виконуючи завдання «Числовий ряд»

  • виконуючи завдання дидактичної гри «Відгадай фігуру за описом та назви пташку» (+розвивали логічне мислення, увагу та закріплювали знання про фігури).

Продовжили знайомство із моделлю часу:

  • виконуючи завдання дидактичної гри «Склади речення про пташку в певну частину доби» та

  • виконуючи завдання «Розв’яжи усно приклад та постав число-відповідь на певну смужку-частину доби».

Закріплювали вміння застосовувати знаки «дорівнює», «не дорівнює», виконуючи завдання дидактичної гри «Однакова кількість –Різна кількість птахів».


Закріплювали вміння застосовувати знаки «+» та «=», розв’язуючи приклади на додавання (використовуючи історії про птахів).


Розвивали вміння порівнювати дві множини за кількістю елементів, виконуючи завдання дидактичної гри «Нагодуємо горобчиків» (порівнювали чого більше : насіння чи горобчиків, відповідали на питання: чого більше? Чого менше? Повним реченням та «що треба зробити, щоб стало порівну по стільки то?».


До зустрічі в понеділок.
З повагою. Наталія Володимирівна.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s