20-24.11.17 Логіко-математичні заняття. Група «Мальва».

В молодшій підгрупі  групи «Мальва» на розвиваючих заняттях з логіко-математичною домінуючою складовою малята  зустрічали Зайчика та слухали його сумну історію про його пошуки в лісі капусти та розвивали пояснювальне мовлення, складаючи речення про те, де ростуть овочі і що має шукати в лісі Зайчик собі на обід.
Дітки розширювали знання про диких тварин, виконуючи завдання на класифікацію «Дикі-свійські», «Впадають в сплячку-не впадають в сплячку»; виконуючи завдання дидактичної гри «Впізнай тварину за описом».

  • Розвивали логічне мислення та закріплювали знання про диких тварин, виконуючи завдання «Що зайве?».

Удосконалювали навички кількісної та порядкової лічби,

  • виконуючи завдання дидактичної гри «Порахуй тваринок зліва та справа від дерева» та

  • виконуючи завдання «Порахуй подарунки від Зайчика для друга Білочки» (діти рахували гриби, шишки, жолуді в межах 4).

  • Малята знайомились із особливостями фігур (квадрат та прямокутник (сторони, кути) та круг -овал (нема кутів -котяться) та розвивали логічне мислення , закріплюючи знання про фігури виконуючи завдання дидактичної гри «Чим схожі-чим відрізняються фігури?».

  • Розвивали логічне мислення в грі «Яка фігура зайва?»
  • Розвивали увагу, вправлялись у вмінні порівнювати дві множини за кількістю елементів, виконуючи завдання дидактичної гри «На якій гілочці бвльше чи менше  Білочок» (+орієнтування в просторі зверху-знизу, верхня смужка, нижня смужка; викладаємо білочок зліва на право).
  • Закріплювали навички лічби, виконуючи завдання  «Стрибай як Зайчик і рахуй до 4).

*************

В старшій підгрупі групи «Мальва» на  логіко-математичних заняттях  дітки  досліджували тему «Птахи».

Разом із гостями з Африки поповнили активний словник новими словами-назвами птахів, розширювали знання про особливості птахів, вчились класифікувати птахів : дикі-свійські, зимуючі-перелітні, вміють літати-не вміють літати , а також:  розвивали логічне мислення , виконуючи завдання на побудову умовиводів та розвиток короткочасної пам’яті «Відгадай як кого звуть» (В нагоді стали допоміжні слова «якщо, тоді».

  • Розвивали логічне мислення, розгадуючи загадки про птахів.
  • Удосконалювали кількісну та порядкову лічбу, виконуючи завдання дидактичної гри «Порахуй снігурів» (+орієнтування в просторі :вгорі -внизу, зліва-справа).

  • Вчились добирати антоніми та порівнювати за розміром частини тіла птахів, виконуючи завдання дидактичної гри  «Продовж  речення»
  • У журавля дзьоб довгий, а у синички…
  • У горобця лапки короткі, а у лелеки..
  • У сороки хвіст довгий, а у ворони…
  • У сови очі великі, а у голуба….
  • У чайки шия коротка, а у лебідя…

Познайомились із фігурою конус, її особливостями. Розглядали дзьоб гостя-Журавлика та прийшли до висновку, що він схожий на конус

  • Закріплювали знання про фігури, виконуючи завдання логічної гри «Знайди  пташку під зайвою фігурою» (класифікація об’ємні-площинні, з кутами—без кутів, чотирикутники-трикутники)

  • Закріплювали знання про фігури  та розвивали логічне мислення, виконуючи завдання «Продовжи закономірність» (+розвиток дрібної моторики пальців рук+розвиток слухової уваги) працюючи із дрібними фігурами.

  • Розвивали логічне мислення, увагу та закріплювали знання про фігури, виконуючи завдання дидактичної гри «Відгадай фігуру за описом-назви пташку».

  • Продовжили знайомство із моделлю часу , виконуючи завдання дидактичної гри «Склади речення про пташку в певну частину доби»

  • Закріплювали вміння застосовувати знаки «дорівнює», «не дорівнює», виконуючи завдання дидактичної гри «Однакова кількість –Різна кількість птахів».

  • Розвивали вміння порівнювати дві множини за кількістю елементів, виконуючи завдання дидактичної гри «Нагодуємо горобчиків» (порівнювали чого більше : насіння чи горобчиків, відповідали на питання:  чого більше? Чого менше? Повним реченням та «що треба зробити, щоб стало порівну по стільки то?».

До зустрічі в понеділок.

З повагою. Наталія Володимирівна.

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s