20-24.11.17 Логіко-математичні заняття. Група «Волошка».

На розвиваючих заняттях з логіко-математичною домінуючою складовою малята групи «Волошка» досліджували тему «Дикі тварини».
Дітки зустрічали Зайчика та слухали його сумну історію про його пошуки в лісі капусти та розвивали пояснювальне мовлення, складаючи речення про те, де ростуть овочі і що має шукати в лісі Зайчик собі на обід.
Дітки розширювали знання про тварин,

  • виконуючи завдання на класифікацію «Дикі-свійські», «Впадають в сплячку-не впадають в сплячку»;
  • виконуючи завдання дидактичної гри «Впізнай тварину за описом»;
  • розвивали вміння орієнтуватися в просторі, виконуючи завдання дидактичної гри «Пройшов повз дерево-не дійшов до дерева».

  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання дидактичної гри «Що зайве?» (закріплювали уявлення про узагальнюючи слова).

Удосконалювали навички кількісної та порядкової лічби,

  • виконуючи завдання дидактичної гри «Порахуй тваринок зліва та справа від дерева» та
  • виконуючи завдання «Порахуй подарунки від Зайчика для друга Білочки» (діти рахували гриби, шишки, жолуді + вчились порівнювати їх за розміром, розташовуючи серіаційні ряди від найбільшого до найменшого).

Малята розвивали логічне мислення та закріплювали знання про фігури,

  • виконуючи завдання «Знайди дарунок для Білочки під зайвою фігурою» та

  • виконуючи завдання дидактичної гри «Чим схожі-чим відрізняються фігури?».

Розвивали увагу, вправлялись у вмінні порівнювати дві множини за кількістю елементів, виконуючи завдання дидактичної гри  «На якій гілочці більше білочок-верхній чи нижній?» та «Нагодуємо Білочок» (визначали чого більше-менше : плодів з дерев чи Білочок? Що треба зробити, щоб стало порівну по 4, по 5, по 6?).


Закріплювали навички лічби, виконуючи завдання дидактичної гри «Побудуй потяг для Зайчика» (розташовували числовий ряд в прямому та зворотному порядку від 1до 6 та від 6 до 1 ).


До зустрічі в понеділок.

З повагою. Наталія Володимирівна.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s