23-27.10.17 Група «Соняшник».

23-27.10.17 Малята нашої групи «Соняшник» зустрічали на цьому тижні Робота Всезнайку Всевмійку з яким вивчали тему «В світі предметів».
Разом із ним діти досліджували властивості та ознаки оточуючих предметів: їх форму, матеріал, з яких створені.
Разом із гостем тижня на логіко-математичних заняттях розвивали різні аналізатори :

  • Слуховий- виконуючи завдання гри «Який предмет в яйці?»,
  • Дотиковий –виконуючи завдання гри «Чарівна торбинка» (визначали на дотик предмети, активізували словник термінами: твердий, м’який, пружній, холодний, круглий, з кутами). Діти на дотик визначали матеріал фігур: гумовий, дерев’яний, скляний, пластмасовий, картонний, тканинний.
  • Зоровий -вправлялись у вмінні порівнювати дві множини предметів в грі «Чого більше-менше?» (порівнювали кількість скляних та пластмасових предметів).
  • Удосконалювали навички порядкової лічби, виконуючи завдання «Яка фігура яка по порядку?»
  • Закріплювали знання цифр, викладаючи числовий ряд в прямому та зворотному порядку від 1до 6 та від 6 до 1.
  • Вчились орієнтуватися в просторі, виконуючи завдання гри «Тваринки в лісі» (діти поповнили словник термінами «повз», «перед», «ліворуч», «праворуч», «найближче» , «якнайдалі» від дерева).
  • Діти удосконалювали навички кількісної лічби в грі «Де більше-менше тваринок?»(+порівнювали де більше тварин ліворуч від дерев чи праворуч?)
  • Розвивали дрібну моторику рук, виконуючи завдання з лічильними кольоровими паличками «Одно, дво, триповерхові будинки».

На заняттях із розвитку мовлення розширили та збагатили знання дітей про предметний світ :

  • вчились будувати тематичні словосполучення в мовній грі «Матеріали та їх ознаки» (діти будували словосполучення: дево і ложка-дерев’яна ложка, скло та чашка-скляна чашка, відро і пластмаса-пластмасове відро тощо).
  • Вчились описувати предмети в мовній грі «Склади розповідь» (дитина обирає предмет, розглядає і із допомогою опорних питань дорослого будує розповідь).
  • Розвивали логічне мислення в грі «Скажи навпаки» (доби рали антоніми про властивості предметів: важкий-легкий, твердий-м’який, вузький-широкий, брудний-чистий тощо).
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовки.
  • Розширювали знання дітей про світ речей, складаючи порівняльні розповіді в грі «Стародавні-сучасні предмети» (активізували словник термінами «раніше-тепер»).

На заняттях із Художньої літератури переказували казку «Колосок» та інсценізували, використовуючи Ляльковий театр.

На заняттях із образотворчого мистецтва створювали Сім’ю їжачків за допомогою «Пастелі» та Їжака із глини.

На фізкультурі дітки розвивали увагу виконуючи зарядку із кольоровими хустинками, вчились стрибати через предмети, вправлялись у бігу «Змійкою» між предметами, вчились прокочувати м’яч по лаві, удосконалювали навички підкидання і ловіння м’яча, вчились відбивати м’яч від підлоги двома руками.

*****************
Шановні батьки!
3.11.17 о 16.30 Запрошуємо Вас на Осіннє свято.
Чекаємо з гарним настроєм та у змінному взутті.
З повагою. Ваші вихователі.

 

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s