23 та 27.10.17 Логіко-математичні заняття. Група «Волошка».

23 та 27.10.17 На розвиваючих заняттях малята працювали із казкою «Лисичка і Журавель» та продовжували роботу над формуванням логіко-математичної компетенції. Познайомились із узагальнюючими словами «Посуд», «Овочі», «Фрукти».
Діти слухали казку і допомагали Лисичці готувати кашку для Журавлика:

  • Вчились порівнювати предмети за розміром в дидактичній грі «Порівняй за розміром посуд» (використовуючи різні способи: прикладання предмета до предмета, накладання предмета на предмет. Діти вчились застосовувати в мові терміни «великий», «маленький», «довгий», «короткий», «глибокий», «мілкий». Малята будували речення : «Каструля ліворуч більша, а каструля праворуч менша» , «Чашка глибока, а тарілка мілка» , «Виделка зверху коротка, а виделка знизу довга», «Глечик високий ліворуч, а глечик низький праворуч» тощо.

  • Розвивали логічне мислення в дидактичній грі «Який предмет посуду зайвий?» (діти вчились пояснювати власну думку , будуючи повні речення : «Я думаю, що синя тарілка зайва тому, що вона маленька, а жовта та червона тарілки великі» тощо.

Діти допомагали Журавлику готувати борщик для Лисички та

  • удосконалювали навички кількісної лічби (в межах 6) та порядкової лічби, визначаючи який овоч по порядку ,

  • порівнювали овочі за розміром в грі «Де великі, а де маленькі овочі?».  Діти будували повні речення : «Ліворуч буряк більший, а праворуч менший», «Ліворуч морква довша, а праворуч коротша» тощо.

  • Вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі, визначаючи де ліворуч, а де праворуч в дидактичній грі «Овочі в один стовпчик, а фрукти в другий стовпчик».

  • Вчились узгоджувати цифру та кількість, виконуючи завдання гри «Порахуй та знайди відповідну цифру».

  • Розвивали вміння порівнювати дві множини предметів, виконуючи завдання гри «Чого більше у Журавлика: фруктів чи овочів?» . Діти вчились порівнювати дві групи предметів, активізуючи застосування термінів «не однакова кількість-різна», «однакова кількість», «порівну», вчились створювати рівні за кількістю множини додаючи до меншої групи предмет або прибираючи з більшої групи зайвий.

  • Розвивали дрібну моторику рук, виконуючи завдання з прищепками (+ вчились класифікувати овочі , фрукти за однією ознакою: кольором +вчились рахувати предмети розташовані по колу), виконуючи завдання дидактичної гри «Яких кольорів фруктів, овочів більше?».

  • Закріплювали знання цифр в межах 6, вправлялись у вмінні будувати числовий ряд в прямому(від 1 до 6) та зворотному порядку(від 6 до 1).

  • Відпочивали, виконуючи пальчикову гру «Млинці» та помирили Лисичку та Журавлика, повторюючи мирилку :

Мирилка:

Дай скоріш мізинчик свій, (підняти  мізинчики вгору, рухати ними вгору-вниз)

Зачепи його за мій. (зачепитися мізинчиками обом дітям)

Мізин-мізин-мізинець —

Помирив нас, молодець!

До зустрічі в понеділок!
З повагою. Наталія Володимирівна.

 

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s