18 та 20.10.17 Логіко-математичні заняття. Група «Мальва».

18 та 20 жовтня на заняттях в молодшій підгрупі групі «Мальва » формували інтерес до елементарної логіко-математичної діяльності та закріплювали знання діток про ліс.
Кожне заняття починали ранковим вітанням:
Доброго дня вам, любі малята,
Хлопчики гарні, милі дівчата.
Щирою посмішкою я вас вітаю,
Доброго настрою
На весь день бажаю!

Разом з гостем занять Колобком мандрували лісом та

  • вправлялись у кількісній лічбі  та вчились узгоджувати цифру та кількість предметів в дидактичній грі «Порахуй та знайди відповідну цифру».

 

  • Вчились оперувати термінами «спочатку», «пізніше», «потім», виконуючи завдання дидактичної гри «Розстав картинки по порядку»(малята добирали серед серії картинок із казки «Колобок» потрібну і пояснювали свою думку).
  • Вправлялись у порядковій лічбі в дидактичній грі «Скільки та які по порядку?»(+ малята вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі, закріплювали терміни «ліворуч», «праворуч», закріплювали розуміння того, що предмети треба викладати зліва направо)

  • Вчились порівнювати гриби за розміром в грі «Порівняй за розміром гриби» (діти вчились оперувати термінами «великий», «маленький», порівнювали боровички за величиною, використовуючи спосіб «накладання» одного гриба на інший).
  • Розвивали вміння порівнювати дві множини за кількістю елементів, використовуючи спосіб «прикладання» в грі «Чого більше, менше?»

(+ закріплювали вміння орієнтуватися в просторі і визначати «верхній рядок, нижній рядок»; малят вчились відповідати на питання «в якому рядку більше-менше гибочків чи їжачків?»)

В старшій підгрупі групи «Мальва» ми виховували інтерес до логіко-математичних вправ та закріплювали знання діток про дарунки із саду та городу .
Заняття починали новим ранковим вітанням :
Доброго ранку! Даруємо всім вітання!
У Всесвіт безкраїй шлемо ми побажання.
Серця наші щирі
Дарують всім смішинки.
Бажаєм жити в мирі,
Робити добрі вчинки!
На заняттях

  • вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі, виконуючи завдання дидактичної гри ДГ «Допоможи розставити консервацію» (діти вчились знаходити праву ліву поличку, праву нижню поличку, ліву верхню та ліву нижню полички). В цій грі діти вправлялись у вмінні добирати якомога більше слів-ознак, що походять від назв фруктів та ягід (абрикос-абрикосове, виноград-виноградне, чорниця-чорничний, персик-персиковий тощо ). Також діти добирали слова- назви харчових продуктів із фруктів та ягід : варення, джем, сік, повидло, кисіль, мармелад, пюре, компот (+ будували повні речення. Наприклад: Я поставлю смородинове повидло на ліву верхню поличку. Або Малинове варення буде зберігатися на лівій нижній поличці.)

  • Розвивали логічне мислення та закріплювали вміння орієнтуватися в просторі в грі «Впізнай за описом овочі фрукти та розклади на полички»( закріплювати терміни «праий верхній, лівий верхній, правий нижній, правий верхній»)

  • Вправлялись у порядковій лічбі та вчились узгоджувати іменники та числівники в ДГ «Порахуй овочі та фрукти»( Діти будували речення «У другому зверху рядку на першій картинці один помідор, на другій картинці три помідори, на третій картинці шість помідорів» тощо).

  • Вправлялись у вмінні орієнтуватися в часі, виконуючи завдання вправи «Пори року, місяці». Виконуючи цю вправу, дітки вчились логічно мислити, визначаючи яка пора року зараз, яка попередня, яка наступна, визначали який осінній місяць зараз, який попередній, який наступний.
  • Вчились орієнтуватися в послідовності днів тижня в грі «Який день тижня по порядку?» (+ закріплювали навички порядкової лічби. Наприклад: діти відповідають на питання : «Який перший день тижня? Який п’ятий?» «Який перший вихідний день? Який другий вихідний?» тощо).
  • Вправлялись у визначенні часової послідовності та активізували терміни «спочатку», «пізніше», «потім», « в кінці», виконуючи завдання ДГ «Що спочатку, а що –потім в казці «Ріпка»» (малята обирали серед серії картинок із казки та розміщували їх відповідно до сюжету казки, пояснюючи свій вибір).
  • Закріплювали вміння класифікувати овочі та фрукти в грі «Овочево -фруктова тарілка»(+ розвивали дрібну моторику пальців рук+ кількісна лічба предметів, що розташовані по колу).

  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання дидактичної гри «Овочеве намисто для бабусі Марушки та онучки Мінки» (діти визначали закономірності і визначали, який овоч має бути наступний в рядку) .Удосконалювали навички порівняння двох множин , виконуючи завдання ДГ «В якому рядку більше-менше?»(відповідали на питання «Де більше, менше? Що треба зробити, щоб стало порівну по вісім, по сім?» «В я кому рядку більше капуст? В якому рядку більше цибуль? Якого овочу найменше?».

  • Відпочивали, виконуючи пальчикову гімнастику «Капуста».

До зустрічі в понеділок.
З повагою. Наталія Володимирівна.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s