9-13.10.17 Логіко-математичні заняття. Група «Ромашка».

Тиждень 9-13.10. Дітки старшої підгрупи групи«Ромашка» на логіко-математичних заняттях зустрічали Собачку та Кішку із казки Івана Франка «Ріпка». Разом із гостями розширили знання діток про овочі та фрукти.Впродовж тижня малята:

  • розвивали логічне мислення, виконуючи завдання на побудову простих умовиводів, виконуючи завдання «Хто із гостей Хвінка, а хто Варварка?», використовуючи допоміжні слова «якщо», «тоді».
  • Вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі, увагу, виконуючи завдання дидактичної гри «Допоможи бабці Марушці розставити овочі та фрукти на полички» (шукали праву верхню поличку, ліву нижню, праву нижню, ліву верхню).

  • Розвивали дотиковий аналізатор, розширювали словниковий запас словами-ознаками овочів та фруктів, виконуючи завдання дидактичної гри «Чарівний мішечок» (діти добирали прикметники : гладенький, шершавий, твердий, м’який, великий, маленький, овальний, кулястий і висували свою версію: «Я думаю, що це лимон»).

  • Удосконалювали навички порядкової лічби, виконуючи завдання дидактичної гри «Визнач який по порядку?» (впізнавали який фрукт чи овоч третій, п’ятий, сьомий по порядку тощо, або називали порядковий номер фрукта чи овочу).

  • Вправлялись у вміння порівнювати множини за кількістю елементів, виконуючи завдання дидактичної гри «Порівняй кількість» (+порядкова лічба: визначали номер рядочку: перший, другий….)

  • Вчились порівнювати овочі та фрукти із фігурами в грі «На яку фігуру схожий?» (кулястий, овальний, трикутний тощо).
  • Вчились класифікувати фігури на дві групи «об’ємні-площинні» в грі «Розділи фігури на дві групи».
  • Удосконалювали навички порівняння двох груп предметів (порівнювали кількість об’ємних кульок та площинних м’ячиків), закріплювали термін «однакова кількість», «не однакова –різна», ‘визначали «де більше-менше?», « що треба щоб стало порівну?»

  • Розвивали увагу, виконуючи завдання «Чого більше, менше?»(шукали відповіді на питання «Яких овочів більше, найменше?», «Що треба зробити, щоб стало порівну, по стільки то (по вісім, по сім тощо)?».
  • Розвивали логічне мислення в грі «Що зайве?» (серед фруктів та овочів в межах 8).
  • Розвивали дрібну моторику пальців рук+розвивали увагу, виконуючи завдання із прищепками «Причепи листя ріпці та редисці» (+ активізували вживання термінів «однакова кількість», «не однакова кількість-різна», «порівну», «стільки скільки», «стільки ж»).
  • Відпочивали, виконуючи фізкультхвилинку «Ріпка»(переказували віршовану казку «Ріпка» Івана Франка та виконували імітаційні рухи).
    *******
    Дітки другої  підгрупи зустрічалися із героями казки «Колобок».
  • На заняттях малята вправлялись у вмінні добирати слова-ознаки, описуючи Колобка в Дг «Який колобок?» (діти вправлялись у вживанні прикметників:, жовтий, веселий, смачний, рум’яний),
  • розвивали вміння добирати слова-дії, що присутні в казці, виконуючи завдання ДГ «Як з’явився колобок та що він робив?» (замісила, спекла, поклала, лежав, зістрибнув, покотився, зустрів, заспівав).
  • Малята продовжили знаходити предмети, що схожі на кулю в Дг «На Яку фігуру схожий колобк?» (що ще схоже на кулю),
  • розвивали логічне мислення, вміння порівнюваит фігури, виконуючи завдання ДГ «Порівняння кулі та куба»(є кути, нема кутів);

  • закріплювали вміння орієнтуватися в просторі, визначаючи місцезнаходження Колобка в лісі (ліворуч від ялини чи праворуч від ялини).Вчились порівнювати Колобків за розміром, закріплювали вживання термінів «однакові за розміром», «не однакові, різні».

  • Вправлялись у порядковій лічбі, виконуючи завдання гри «Де який Колобок по порядку?» та в дг «Хто який по порядку в лісі?» (відповідали на питання: кого першого зустрів Колобок, другого, третього, четвертого?)

  • Розвивали уяву, творчі здібності, пропонуючи різні варіанти для врятування Колобка (діти висували версії: зробити багато ніжок Колобку і він зможе втекти, зробити його дуже маленьким і його не побачать, зробити Колобка дуже-дуже великим-його злякаються і втечуть, нагодувати героїв і вони не захочуть їсти Колобка бо об’їлися, Колобок повинен мандрувати лісом на мотоциклі-і його не зможуть наздогнати).
  • Допомагали Колобкам врятуватися –створювали ніжки (+розвивали дрібну моторику рук-працювали із прищепками+активізували увагу та вправлялись у кількісній лічбі: рахували звуки і викладали «стільки ж ніжок») .Порівнювали кількість ніжок, відповідаючи на питання: «Однакова кількість ніжок у Колобків?», « У якого Колобка більше, менше ніжок? Праворуч чи ліворуч?», «Що треба зробити, щоб ніжок стало порівну?».

  • Рятували Колобка, годуючи героїв Ведмедя медом, а Зайчика –купували в магазині моркву.
    В цьому завданні діти порівнювали кількість морквин і кількість банок з медом, активізуючи терміни «порівну», «однакова кількість», «не однакова кількість—різна».

  • Виконуючи завдання гри «Чи вистачить морквинок?» діти вправлялись у вмінні викладати предмети зліва направо, закріплювали вміння орієнтуватися в просторі (верхня смужка-нижня смужка), удосконалювали навички кількісної лічби, вчились порівнювати дві множини за кількістю елементів, використовуючи спосіб «прикладання».


Відпочивали, виконуючи фізкультхвилинку «Колобок»:

Фізкультхвилинка:
У країні казочок жив веселий Колобок. (показали руками кульку, рухаємо її вліво-вправо)
Разом з ним усі звірятка, (руки в сторони)
Крокували на зарядку. (крокування)
Два рази похитали головою (діти показали 2 пальчики, а потім хитаємо головою і рахуємо: один, два)
Три рази – притупнули ногою, (аналогічно попередньому рядку)
Чотири рази Руки в гору піднесли,
П’ять разів ними потрясли,
Шість разів Нахилились вліво, вправо,
Та цього іще замало. — Головою похитали,
Й працювати знов почали.(оплески над головою)

До зустрічі в середу на логіко-математичних заняттях.
З повагою. Наталія Володимирівна.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s