9-13.10.17 Логіко-математичні заняття. Група «Волошка».

Дітки групи «Волошка»  зустрічалися із героями казки «Колобок». Впродовж тижня малята удосконалювали навички кількісної та порядкової лічби, познайомились із цифрами 1 та 2, вчились узгоджувати кількість із відповідною цифрою, а також на заняттях:

  • вправлялись у вмінні добирати слова-ознаки, описуючи Колобка в Дг «Який колобок?» (діти вправлялись у вживанні прикметників: круглий,  жовтий, веселий, смачний, рум’яний),
  • розвивали вміння добирати слова-дії, що присутні в казці, виконуючи завдання ДГ «Як з’явився колобок та що він робив?» (замісила, спекла, поклала, лежав, зістрибнув, покотився, зустрів, заспівав).

  • познайомились із елементами цифри 1,  познайомились із цифрою 2, вчились показувати послідовність написання цифр по стрілочкам від одного елемента цифри до іншого;

  • Розвивали дрібну моторику пальців рук, працюючи із кольоровими лічильними паличками та ґудзиками, виконуючи завдання дидактичної гри «Створи цифри» (+вчились орієнтуватися в просторі :лівору, праворуч).

  • Малята продовжили знаходити предмети, що схожі на кулю в Дг «На Яку фігуру схожий Колобок?» (що ще схоже на кулю),
  • розвивали логічне мислення, вміння порівнювати фігури, виконуючи завдання ДГ «Порівняння кулі та куба»(є кути, нема кутів) та виконуючи завдання «Яка фігура зайва?» (діти розвивали вміння пояснювати власну думку, починаючи словами: «Я думаю…, я вважаю, на мою думку зайва …фігура , тому, що…».

  • закріплювали вміння орієнтуватися в просторі, визначаючи місцезнаходження Колобка в лісі (ліворуч від ялини чи праворуч від ялини).

  • Вчились порівнювати Колобків за розміром, закріплювали вживання термінів «однакові за розміром», «не однакові, різні».
  • Вправлялись у порядковій лічбі, виконуючи завдання гри «Де який Колобок по порядку?»

  • Закріплювали навички порядкової лічби, виконуючи завдання гри «Хто який по порядку у лісі» (діти визначали кого зустрів Колобок першим, третім тощо, або навпаки: Зайчик був який по порядку, а Лисичка?)

  • Розвивали уяву, творчі здібності, пропонуючи різні варіанти для врятування Колобка (деякі діти порадували 🙂 своєю активність: малята  висували цікаві версії: зробити багато ніжок Колобку і він зможе втекти, зробити його дуже маленьким і його не побачать, зробити Колобка дуже-дуже великим-його злякаються і втечуть, нагодувати героїв і вони не захочуть їсти Колобка бо об’їлися, Колобок повинен мандрувати лісом на мотоциклі-і його не зможуть наздогнати).
  • Допомагали Колобкам врятуватися –створювали ніжки (+розвивали дрібну моторику рук-працювали із прищепками+активізували увагу та вправлялись у кількісній лічбі: рахували звуки і викладали «стільки ж ніжок») .Порівнювали кількість ніжок, відповідаючи на питання: «Чи однакова кількість ніжок у Колобків?», « У якого Колобка більше, менше ніжок? Праворуч чи ліворуч?», «Що треба зробити, щоб ніжок стало порівну?».

  • Рятували Колобка, годуючи героїв Ведмедя медом, а Зайчика –купували в магазині моркву.
    В цьому завданні діти порівнювали кількість морквин і кількість банок з медом, активізуючи терміни «порівну», «однакова кількість», «не однакова кількість—різна».

  • Виконуючи завдання гри «Чи вистачить морквинок?» діти вправлялись у вмінні викладати предмети зліва направо, закріплювали вміння орієнтуватися в просторі (верхня смужка-нижня смужка), удосконалювали навички кількісної лічби, вчились порівнювати дві множини за кількістю елементів, використовуючи спосіб «прикладання».

  • вправлялись у вмінні викладати числовий ряд в прямому порядку від 1 до 6(+орієнтування в просторі : викладали зліва направо, на верхній смужці або нижній правою рукою).

  • Відпочивали, виконуючи фізкультхвилинку «Колобок»:

Фізкультхвилинка:
У країні казочок жив веселий Колобок. (показали руками кульку, рухаємо її вліво-вправо)
Разом з ним усі звірятка, (руки в сторони)
Крокували на зарядку. (крокування)
Два рази похитали головою (діти показали 2 пальчики, а потім хитаємо головою і рахуємо: один, два)
Три рази – притупнули ногою, (рухи аналогічно попередньому рядку)
Чотири рази Руки в гору піднесли,
П’ять разів ними потрясли,
Шість разів Нахилились вліво, вправо,
Та цього іще замало. — Головою похитали,
Й працювати знов почали.(оплески над головою)

До зустрічі в середу на логіко-математичних заняттях.
З повагою. Наталія Володимирівна.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s