2-6.10.17 Середня група «Соняшник».

Впродовж першого тижня жовтня дітки групи «Соняшник» досліджували тему «Дарунки із саду». Разом із гостем тижня Бананчиком малята розширили і уточнили знання дітей про фрукти , фруктові дерева, дізнавались про етапи зростання, різновиди плодів, користь для здоров’я людини.
На заняттях

  • вчились описувати плоди з використанням схем,
  • розвивали мовлення, складаючи описові розповіді за сюжетними картинами «Фруктовий сад».
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовки.
  • Тренували пам’ять, увагу, повторюючи виразно вірш про фрукти.
  • Розвивали вміння добирати слова-ознаки до слів-назв фруктів в грі «Який фрукт? Опиши» (діти обирали слова: соковитий, жовтий, яскравий, блискучий, тьмяний, довгий, овальний, круглий, малнький, великий тощо).
    Розвивали вміння добирати слова-дії до слів –назв в грі «Як з’являються фрукти?» ( дерева саджають, поливають, доглядають, ростуть, зеленіють, жовтіють, засихають, яблука з’являються, зеленіють, червоніють, падають, збирають тощо).
  • Вправляти дітей в зміні іменників із форми однини у форму множини в грі «Один-багато» (діти змінюють іменники : одне яблуко-багато яблук, один банан-багато бананів тощо).
  • Формували у дітей уявлення про те, що вітаміни, які містяться у фруктах, корисні для здоров’я людини.
  • Закріплювали занння, виконуючи завдання гри «Корисні-не корисні» (діти класифікували продукти, які містять вітаміни і ті, які не дуже корисні для здоров’я).

На хореографії формували у діток навички ритмічного руху залежно від характеру музики, удосконалювали танцювальні рухи: прямий галоп, «пружинка», підскоки.

На логіко-математичних заняттях малята разом із гостем Бананчиком

  • удосконалювали навички порядкової лічби в грі «Який по порядку друг Бананчика?»(діти називали який друний фрукт, четвертий, сьомий?)

  • Вправлялись у вмінні порівнювати дві множини за кількістю елементів , виконуючи завдання дидактичної гри «Чого більше: яблучок чи бджілок?» (+ активізували в мові терміни «порівну», «однаково», «не однакові-різні»+вчились відповідати на питання «Що треба зробити, щоб стало порівну, по 6?-відповідали, складаючи повні речення).

  • Розвивали вміння порівнювати предмети за розміром, вчились будувати серіаційні ряди, виконуючи завдання гри «Розклади клубочки» (+ активізували в мовленні терміни «найбільший», «менший», «найменший», «більший»).

  • Удосконалювали вміння співвідносити цифру та кількість, виконуючи завдання гри «Скільки яблук в кошику» .

  • Розвивали дрібну моторику пальців рук, викладаючи м’які кульки по контурах цифр 1та 2(+ закріпили знання правильного написання цих цифр, з яких частин складаються ці цифри)

  • Розвивали вміння правильно тримати олівець, заштриховуючи цифри 1 та 2 зліва направо та по діагоналі, вчились підписувати свою роботу в правому нижньому кутку.

  • Закріплювали вміння лічити в прямому та зворотному порядку, викладаючи числовий ряд від 1 до 6 та від 6 до 1.

На заняттях із образотворчого мистецтва

створювали «Чудо фрукти та овочі».

На заняттях із фізкультури

  • вправлялись у вмінні шикуватися в колону, вчились перешиковуватись у дві колони під час руху,
  • розвивали увагу, виконуючи  зарядку із великими м’ячами,

  • вчились відбивати м’яч від підлоги двома руками і ловити його,
  • вчились підкидати м’яч і ловити його двома руками, просуваючись вперед,

  • закріплювали вміння прокочувати м’ячі по лаві, просуваючись вперед,

  • розвивали вміння стрибати вгору, почергово піднімаючи ноги в рухливій грі «Веселі кенгурушки», розвивали увагу в рухливій грі «Жабки та чапля».


***************
Шановні батьки!
Запрошуємо Вас на

відкрите заняття із образотворчого мистецтва

10.10.17 о 15.15 .

Чекаємо з гарним настроєм та у змінному взутті.
***************
Іменинники жовтня:

8.10-Сашуня
23.10-Іллюша
30.10-Сонечка
***************
З повагою. Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s