2-6.10.17 Логіко-математичні заняття. Група «Волошка».

До малят групи «Волошка»завітав на логіко-математичні заняття Капітошка із Австралії. Малята розширили уявлення про світ Води.

  • Розвивали логічне мислення, розгадуючи  загадки про воду, наприклад:
    Крап – крап – крап – хмаринка плаче
    Ой сумна вона, одначе!
    Що із хмароньки полоще?
    Це рясний осінній… (дощик).
  • Вчились узгоджувати іменники із прикметником, поповнили словник новими словами. В цьому завданні діти відповідали на питання :

З неба капає вода. Що іде? (Дощ).

Коли іде дощ, яка погода? (Дощова).
На землю падають крапельки . . .Чого? (Дощу).
Як ласкаво називаємо дощ? (Дощик).
Якщо йде дуже сильний дощ, то що він робить? (Періщить).

  • Виконуючи завдання гри «Де живе Капітошка?», розширювали уявлення про світ води:
    Я – Краплинка невеличка,
    В мене є малі сестрички,
    І по світу ми гуляємо,
    Всіх водою напуваємо.
    Але де живем, не знаємо.
    Дітки, нам допоможіть,
    Де живемо, розкажіть.
    Діти по черзі передавали Капітошку і відповідали: « У річках, морях, озерах, акваріумі, струмках, крані, сльозах, басейні тощо».
  • Малята грали з Капітошками в гру «Хованки» (+ розвивали логічне мислення, відгадуючи фігуру за описом;

  • Малята вправлялись у кількісній та порядковій лічбі, виконуючи завдання гри «Хто який по порядку?» ( в межах 6) ;

  • Вчились порівнювати дві групи предметів в грі «Яких хмаринок більше-менше?» (+ активізували в мові терміни «великий», «маленький» + вчили застосовувати термін «не однакові-різні»).

  • Вчились орієнтуватися в просторі, активізували застосування термінів «ліворуч-праворуч в дидактичній грі «Зліва пливуть великі хмари, а праворуч –маленькі» .

  • В ДГ «Яких краплинок більше?» та «Чого більше краплинок чи листочків?» малята закріплювали вміння порівнювати дві групи предметів (в межах 5) та активізували слуховий аналізатор: викладали стільки краплинок, скільки почують звуків(оплески, звук дзвоника) +активізували застосування терміна «порівну»+ вчились розуміти термін «стільки скільки…».

Під час виконанян цього завдання правлялись у визначенні напрямків :діти викладали краплинки «зліва-направо».

  • Розвивали дрібну моторику пальців рук + вчились орієнтуватися в просторі (зліва-справа, вгорі –внизу ), виконуючи завдання із прищепками в ДГ «Хмаринка весела та сердита», «Поверни хвости рибкам» .

Відпочивали,

  • виконуючи фізкультхвилинку «Австралійські кенгуру стрибають» (стрибали, відштовхуючись двома ногами , просуваючись вперед з оплесками та вправлялись у зворотному рахунку «від 5 до 1».
  • Задля засвоєння відношення «швидше-повільніше», «гучніше-тихіше», з метою
    відновлення енергії та створення позитивної психологічної атмосфери виконували фізкультхвилинку –енергізатор «Австралійський дощ»:
    Чи знаєте ви, який австралійський дощ?
    Піднімається вітер (потираємо руки).
    Падають перші краплини дощу (тихо клацаємо пальцями).
    Краплі падають більші ( гучніше плескаєм по плечах)
    Почалася злива ( ще гучніше та швидше плескаємо долонями по стегнам).
    Злива перетворилася на бурю (гучно та якнайшвидше тупаємо).
    Ось буря стихає (тихіше та повільніше плескаємо долонями по плечах).
    Стихає злива (ще тихіше плескаємо долонями по стегнам).
    Закінчується дощ, падають останні краплі (повільно клацаємо пальцями).
    Шумить тільки вітер (потираємо долоні).
    Австралійський дощ скінчився. Сонце! Ура! (Діти піднімають руки вгору)
    До зустрічі в понеділок!
    З повагою. Наталія Володимирівна.

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s