2.10-6.10 група «Ромашка»


Тема: «Як влаштована людина»

Мета:  закріпити знання дітей про зовнішню будову тіла людини. Ознайомити з можливостями його організму: я вмію бігати, стрибати, співати, дивитися, слухати, їсти, терпіти спеку і холод, переносити біль, дихати, думати, допомагати іншим людям; розвивати рухові навички; виховувати почуття гордості, що «Я — людина ». Викликати інтерес до подальшого пізнання себе.

Математика. Продовжуємо удосконалювати навички  складати і розв’язувати приклади за малюнком. в. Вправляти у порядковій лічбі . Розвивати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, виконуючи графічний диктант. Формувати вміння групувати предмети за певними ознаками ,визначаючи ці ознаки та орієнтуючись за схемою. Формувати самостійність у пошуку відповідей, спонукати дітей помічати недоліки в роботі однолітків, виявляти взаємодопомогу, виховувати кмітливість та допитливість.

Грамота

Закріплювали знання про схематичне позначення звуків, виконували звуковий аналіз багатоскладових слів. Для закріплення позначення звуків за допомогою літер, писали слова під диктовку (слуховий диктант). Складали речення за опорними картинками та записували схеми до них.

Гриб К. Перелісна

Диб-диб-диб!

Біля пенька гриб!

Отакий товстезний,

Отакий грубезний,

Бриль на голові,

А нога в траві.

Диб-диб-диб!

Біля пенька гриб!

Почали знайомство з мнемодоріжками для розучування українських народних прислів,їв та приказок

Прислів,я

Любить кіт спати, а миші-танцювати

Сама баба сметану злизала, а на кота сказала.

Добрий кухар і з кропиви борщ зварить.

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s