Логіко-математичні заняття. 25-29.09.17 Група «Мальва» (старша та середня підгрупи).

Останнього тижня вересня на логіко-математичні заняття в старшу підгрупу групи «Мальва» приходила в гості за допомогою гусеничка Ґризя. Вона не могла перетворитися на метелика тому, що образила чаклунку. Малята допомогли перетворитися Ґризє на Метелика, виконуючи різноманітні завдання чаклунки і навчили Ґризю казати ввічливі слова (щоб ніхто знов її не зачаклував :))
Допомагаючи Ґризє, малята

  • розвивали увагу, логічне мислення, виконуючи завдання гри «Так чи ні» (наприклад «Зараз літо?, Ранок приходить після вечора? П’ять менше двох? Пір’їнка легша подушки? )
  • Розвивали критичне мислення, працюючи над питаннями «Потяг довший за автобус? В якому випадку потяг буде коротший за автобус? Або «Молоко тверде? А якому випадку молоко буде тверде? Або Кущ нижчий за дерево? В якому випадку кущ буде вищий за дерево?»
  • Розвивали увагу, виконуючи завдання дидактичної гри «Що змінилось?» (називали фігури, які зникли чи помінялися місцями, їх ознаки);

  • Розвивали логічне мислення (+ вчились класифікувати об’єкти живого світу, вчились називати узагальнюючи слова : дикі тварини, дикі птахи, домашні тварини, домашні птахи, комахи), виконуючи завдання дидактичної гри «Яка істота зайва?»;

  • Вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі, виконуючи завдання дидактичної гри «Кожна фігура в своє віконце» (закріплювали вміння знаходити праве верхнє, праве нижнє, ліве верхнє, ліве нижнє віконце);

  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання дидактичної гри «Впізнай фігуру за описом» (+повторювали ознаки фігур та їх відмінності :трикутник, прямокутник, ромб, овал, круг, куля, куб, квадрат) ;
  • Вправлялись у порядковій лічбі (в межах 10), виконуючи завдання гри «Яка фігура по порядку?» ;
  • Удосконалювали навички прямої та зворотної лічби, виконуючи завдання гри «Стрибай та рахуй»;
  • Розвивали слухову увагу+ відпочивали, виконуючи «Математичну фізкультхвилинку»;
  • Вправлялись у вмінні порівнювати дві множини за кількістю елементів, викладаючи намисто із ґудзиків різної форми (+ закріплювали вміння орієнтуватися в просторі : зліва направо, верхня –нижня смужка);

  • Розвивали вміння орієнтуватися в часі, виконуючи завдання гри «Що спочатку, а що потім» (+ повторили частини доби та їх ознаки + вчились пояснювати власну думку).
    ***********************

До діток середньої підгрупи групи «Мальва» на заняття приходив

за допомогою Зайчик із друзями: Лялькою та Білочкою. Малята допомагали гостям помиритися та усвідомити різницю між живими істотами та штучними об’єктами, що створені людьми.

А допомагали виконувати складні завдання «Чарівні окуляри» від Феї Доброти.
На заняттях дітки

  • вправлялись у вмінні орієнтуватися у просторі , виконуючи завдання гри «В лівий стовпчик штучні предмети, в правий –живі об’єкти» (+ розвивали логічне мислення, відшукуючи ці об’єкти за описом+ вводили узагальнюючи слова: дерева, меблі, одяг, тварини, птахи, квіти , музичні інструменти тощо);

  • Розвивали увагу, закріплювали вміння розрізняти цифри в межах 5, виконуючи завдання гри «Порахуй звуки і покажи відповідну цифру»;

  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання гри «Фігури з кутами в одну колонку, фігури без кутів –в іншу колонку шикуйсь» ( знаходили фігури за описом+ закріплювали вміння орієнтуватися в просторі);

  • Вчились порівнювати дві множини в грі «Яких фігур більше-менше?» (вчились застосовувати терміни «більше», «менше», «порівну», «однакова кількість»);
  • Вчились порівнювати дві множини за кількістю елементів (в межах 5), виконуючи завдання «Виклади стільки ґудзиків, скільки почуєш звуків» (+ розвивали слухову увагу + вчились розрізняти верхню-нижню смужку+ розвиток дрібної моторики пальців рук;

  • Вчились викладати числовий ряд в межах 5 та вчились співвідносити цифру та кількість, виконуючи завдання гри «Порахуй і знайди відповідну цифру»;

 

До зустрічі в понеділок.

З повагою. Наталія Володимирівна.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s