Група «Соняшник». Вересень 2017.

Ось і пролетів перший місяць навчального року. Дітки групи «Соняшник» впродовж місяця дослідили теми «Наш дитячий садок», «Осінні квіти», «Який я?» та «Для чого потрібні Правила?».
Під час вивчення теми «Наш садочок»

  • малята під час екскурсії познайомились із працівниками садочку : кухарями, прачками, директором, помічниками директора, прибиральницями та побували в Пральні, в кабінеті директора, кабінеті методиста, помандрували коридорами усього садочка, роздивлялись, які цікаві вивіски, плакати є на стінах, дізнались, де є пожежні виходи;
  • дослідили предмети, які представлені в музеї українських старовинних речей садочка.
  • На заняттях малята поповнили активний словник словами-ознаками та словами-діями, що характеризують професії.
  • Розвивали пам’ять, увагу, удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні скоромовки та вірші.

Під час вивчення теми «Осінні квіти» дітки

  • розширили знання про будову квітів,
  • поповнили словник словами-назвами осінніх квітів.
  • Під час спостереження на прогулянках закріплювали знання, збираючи насіння чорнобривців, космеї, іпомеї.
  • Розвивали дрібну моторику рук, викладаючи квіти із лічильних паличок та фігур.
  • Складали описові розповіді про квіти з використанням схем. Складали правила поведінки в природі.

Під час вивчення теми «Який я?»

  • формували у дітей валеологічну свідомість, дбайливе та бережливе ставлення до власного здоров’я;
  • ознайомили дітей з зовнішньою будовою тіла людини, з можливостями їх організму,
  • виконуючи завдання гри «Що я вмію?» (діти добирали дієслова: я вмію бігати, стрибати, співати, дивитися, слухати, їсти, терпіти спеку і холод, переносити біль, дихати, думати, допомагати іншим людям;
  • створили первинні мотиваційні установки на здоровий спосіб життя, дали зрозуміння важливість частин тіла і органічний взаємозв’язок; ознайомити з найпростішими правилами збереження свого організму;
  • Розвивали мовлення під час Бесіди «Як я бережу свої очі (руки, ноги, вуха та ін. органи)?»
  • Виконуючи завдання дидактичної гри «Впізнай на дотик» розвивали дотиковий аналізатор,
  • Виконуючи мовну вправу «Хто я?» дітки вчились добирати слова, що описують самого себе, під час виконання дидактичної гри «Можна — не можна» дітки закріплювали знання про правила бережного ставлення до власного здоров’я.
  • Відпочивали, виконуючи рухливу гру: «Що ми робимо — не скажемо, що ми робимо — покажемо» (дитина показує дії, а гравці повинні здогадатися, що це за дії :забивати цвяхи, піднімати гирю, в’язати, вирізати, бігти, крокувати, грати у футбол тощо).

Під час вивчення теми «Для чого потрібні правила?»

  • вчили дітей правил поведінки вдома – коли один. Вчили дотримуватись обачної поведінки в побуті, безпечної поведінки серед предметів побуту (ріжучі, колючі предмети, миючі засоби, лікарські препарати); вчились вибирати безпечне місце для ігор (небезпека відкритих вікон та балконів). Закріплювали знання, вміння та навички, сформовані переконання, які потрібні кожній людині для збереження життя та здоров’я. Закріпили в пам’яті номери телефонів екстрених служб «101», «102», «103». Виховувати обачність, уважність та пильність.
  • Закріплювали знання під час занять з розвитку мовлення, складаючи описові розповіді за сюжетними картинами «Правила пожежної безпеки», «Правила поведінки вдома».
  • Вчились складати порівняльні розповіді за серією картин про «Правила поведінки на дорозі».
  • Розвивали пояснювальне мовлення , виконуючи завдання дидактичної гри «Можна , не можна» .
  • Відпочивали під час рухливої гри «Машини-рятівнички».

 

До зустрічі в понеділок.

З повагою, Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s