26.06-30.06.17 Молодша група «Соняшник».

Останній тиждень червня дітки досліджували тему «Хто вміє літати?». На заняттях та в повсякденному житті малята вчились шукати предмети та живих істот, яких об’єднує спільна ознака –вміння рухатись в повітрі.
На заняттях до діток приходили безліч гостей, які вміють літати. Так, наприклад, на заняття із Рідної природи завітала Качечка. Разом з ними дітки

  • вправлялись у вмінні розрізняти домашніх та диких птахів, називати особливості птахів (дзьоб, пір’я), розширили уявлення про різноманіття птахів,
  • закріплювали знання, виконуючи завдання дидактичних ігор «Перелітні-зимуючі птахи», «Дикі-свійські птахи».

На заняття із Розвитку мовлення завітав Півник і разом із дітками

  • вчився складати порівняльні розповіді за предметними ілюстраціями про птахів,
  • поповнювали словниковий запас, виконуючи завдання дидактичної гри «Що вміють робити птахи?»,
  • закріплювали знання про життя птахів, виконуючи завдання гри «Мами та дитинчата» (птахів. У ворони хто? Вороненя. У курки?-курча. У качки?-каченя, У гуски?-гусеня тощо).
  • Розширили знання про звукоімітацію –познайомились із назвами спів домашніх птахів та закріплювали знання, виконуючи завдання гри «Хто як співає? (качка-кахкає, курка-квокче, гусак ґелкоче або гелгоче тощо).
  • Розвивали логіне мислення, виконуючи завдання гри «Що зайве? (діти вчились повним реченням пояснювати власну думку),
  • удосконалювали звуковимову, повторюючи темаатичні чистомовки та скоромовку.

На заняттях із Художньої літератури приходив в гості Горобчик, разом із ним

  • діти розгадували загадки про птахів,
  • працювали із казкою «Сім’я Горобців» (поповнили словник словами : сміливий, рішучій, боязкий, крихітний),
  • діти вчились переказувати казку ланцюжком, розвивали пам’ять, розповідаючи тематичні вірші.

На заняттях із Театральної діяльності малята

  • працювали із казкою «Півник т Котик» та вчились інсценувати твір. Малята із задоволенням виступали в ролі акторів лялькового театру і показували один одному цю повчальну казку.
  • Діти закріплювали Правила Безпеки, вчились усвідомлювати значення виконання вимог дорослих щодо Поведінки із Незнайомцями та Обережності, коли Один вдома.

На логіко-математичних заняттях малята

  • продовжували розвивати логічне мислення, виконуючи завдання з Блоками Деньєша «Дві Ворони» (закріплювали вміння порівнювати фігури за розміром, активізуючи терміни великий-маленький, закріплювали назви фігур, повторювали ознаки фігур-з кутами_без кутів.
  • Поповнили знання термінами «товстий-тонкий», закріплювали знання в грі з Блоками Деньєша «Дві гусені» (класифікували фігури за двома ознаками: товста гусінь створювалась із товстих великих фігур, а тонка-і- тонких маленьких фігур).
  • Закріплювали вміння орієнтуватися в просторі (вгорі-внизу, ліворуч-праворуч).
  • Удосконалювали навички кількісної лічби, виконуючи завдання гри «Скільки таких фігур?» (діти називали скільки товстих фігур, скільки червоних, скільки маленьких, скільки трикутників? Тощо)
  • Вчились орієнтуватися в просторі –познайомились із поняттям «рядок», вправлялись в порядковій лічбі, виконучи завдання дидактичної гри «Який рядок по порядку?» та «»Яка комаха по порядку?».
  • Вчились добирати терміни-антоніми в грі «Мама, тато і діти» (діти закінчували розпочате речення. Наприклад: Мама висока, а синочок? Низький. У мами очі великі. А у синочка? Маленькі. У тата ноги довгі, а у синочка?-короткі. У тата руки сильні. А у синочка? Слабкі тощо)
  • Відпочивали, виконуючи фізкультхвилинку «Літак».

На заняття із образотворчого мистецтва завітав Папуга,

  • діти порівнювали його із метеликами (називали схожі та відмінні ознаки)
  • Розвивали дрібну моторику пальців рук, виконуючи пальчикову гімнастику «Кажан»,
  • виконуючи творчі завдання з ліпки «Диво-метелики» (+ активізували в мові слова: різнокольорові, барвисті, яскраві), закріплювали вміння використовувати прийоми ліпки: примазування.

На заняттях з Англійської мови дітки вивчали тему «Літній одяг».

  • Поповнили лексичний запас словами-назвами одягу, грали в гру «Я одягаю це»,
  • закріплювали знання кольорів в грі «Якого кольору цей одяг?»,
  • грали в гру «Що ти любиш одягати?»,
  • діти вчились ставити питання один одному по темі та відпвідати в грі «Парочки».
  • Грали в мовну гру «Як твої справи, друже?» (діти вчились будувати питання та відповідати на них, розповідаючи про погоду, пори року).
  • Відпочивали із Пінокіо і повторювали вміння орієнутуватися в просторі, розрізняти ліву, праву руку, ногу, око, щічку, виконуючи фізкультхвилинку про частини тіла.

А на музичних заняттях

  • продовжували знайомитись із музичними інструментами: арфою, скрипкою. Діти порівнювали звучання цих інструментів, слухаючи музичні п’єси «Вальс» (арфа) та знайомлячись із музичним твором Антоніо Вівальді «Літо. Гроза».
  • Діти добирали слова-ознаки, описуючи почуту музику (прозора, грайлива, тоненька тощо)
  • Малята із задоволенням грали в музичну гру «Равлик», закріплювали слова музичної лічилки,
  • вчили пісеньку «Автобус»,
  • слухали музичну казку «Коник-стрибунець і скрипка»,
  • виконували рухи музичної вправи «Хмарка біла-хмарка дощова»,
  • із задоволенням грали в музичну гру «Кізонька та Вовк».

В п’ятницю –День Здоров’я.

Діти нашої групи змагались із старшими малятами у спритності, увазі.

Наша команда «Соняшник» змагалася на рівних, а в деяких естафетах ми були переможцями. Малята довели, що вони вже виросли, багато чого вміють, уважні та спритні.

До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s