19-23.06 Молодша група «Соняшник».

Третій тиждень червня –«Сонячний». Впродовж тижня дітки досліджували оточуючий світ, відшукуючи всі об’єкти, які пов’язані з словом «Сонце».
На заняттях із Рідної природи малята

  • розширили знання про Сонце, про його роль у зміні пор року, частин доби, вчились орієнтуватися в часі, виконуючи завдання дидактичної гри на увагу та швидкість «Яка пора року попередня і настпна?», «Яка частина доби попередня та наступна»;
  • розвивали вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між дією сонця та об’єктами природи. Закріплювали знання, виконуючи завдання логічної гри «Добрі та недобрі справи Сонця»(діти відшукували серед ілюстрацій зображення позитивної та негативної дії Сонця в природі, обґрунтовуючи власну думку).
  • Закріплювали знання про значення Сонця в природі, виконуючи завдання гри «Якщо Сонця не буде?».
  • Діти вчились розуміти важливість бережного ставлення до всього живого, пояснюючи значення «Природних Знаків Заборони».
  • під час щоденних спостережень на прогулянках малята досліджували будову, поведінку жука-сонечка, розглядали будову(називали та показували стебло, листя, пелюстки) , особливості квітки Соняшник.

На заняттях з Розвитку мовлення дітки

  • добирали однокореневі слова в грі «Друзі Сонечка» (діти називали квітки соняшник, сонях, жука –сонечка),
  • вправлялись у вмінні добирати слова-ознаки в грі «Яке Сонечко?» (ласкаве, спекотне, яскраве, лагідне, тепле тощо),
  • добирали слова-дії в грі «Що вміє робити Сонце?» (діти добирали слова: гріє, світить, ховається, піднімається, сідає тощо)
  • складали описові розповіді за сюжетною картино «Літній відпочинок на морі» (+ закріплювали Правила Безпеки на сонці та в спеку).

На заняттях із Художньої літератури

  • працювали із казкою «Сонце, Соняшник і жук –сонечко» та казкою «В гостях у Сонечка» (діти вчились уважно слухати твір, відповідати на питання, переказувати казку),
  • удосконалювали звковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовки,
  • удосконалювали вміння виразно розповідати на пам’ять тематичні вірші.

На занятті із Театральної діяльності + Безпека діти

  • вчились інсценувати казку «Неслухняне Мишеня». Малята вчились передавати зміст твору, використовуючи інтонаційні та інші засоби виразності, розвивали пам’ять, повторюючи слова діалогів героїв близько до тексту, вчились уважно слухати виступи своїх друзів.
  • Закріплювали розуміння необхідності дотримуватися прохань батьків та закріпили Правила Безпеки із Незнайомцями та «Коли один вдома».

Удосконалювали дрібну моторику пальців рук,

  • виконуючи пальчикову гімнастику про квітки,
  • виконуючи завдання із ліпки «Вухасті пірамідки» (діти вправлялись у вмінні розкочувати, відщипувати, примазувати деталі пірамідок, закріплювали вміння порівнювати за розміром та активізували в мові терміни вищого ступеня порівняння прикметників : найбільший, трохи менший, ще менший, найменший), вчились розрізняти фігури круг, коло , куля.

На логіко-математичних заняттях діти

  • виконували завдання на порівняння квітів за висотою (найвища квітка, нижча, ще нижча, найнижча),
  • закріплювали знання з порядкової лічби ( визначаючи який квітковий горщик по порядку),
  • розвивали логічне мислення та дрібну моторику рук, вчились орієнтуватися в просторі (визначали ліворуч-праворуч), виконуючи завдання на встановлення закономірностей «Два Сонечка» (діти викладали із лічильних кольорових паличок промінці та із ґудзиків).
  • Розвивали увагу, логічне мислення, виконуючи завдання «Що не так. Порівняй», вправлялись у вмінні застосовувати терміни «далеко-близько», вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі, визначаючи напрямок руху (від чогось, до чогось, вгорі, внизу, верхній, нижній, між чимось).

І, звичайно, дітки із задоволенням загартовувались виконуючи вправи в басейні та під час ігор з водою на прогулянках , приймаючи щоденні сонячні ванни, тренували увагу та м’язи, розвивали відчуття ритму на заняттях із хореографії та фізкультури, під час рухливих ігор на прогулянках.
З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s