Молодша група «Соняшник». 2-3 тиждень червня 2017.

Тема другого та третього тижня червня «Комахи» та «Чарівні слова».
Впродовж цього часу на заняттях та в повсякденному житті діти розширили знання про життя комах влітку та закріплювали навички ввічливого спілкування .На заняттях з Рідної природи діти:

  • розвивали вміння розпізнавати (метелика, коника-стрибунця, муху, осу, мураху, бабку, бджілку, семикрапкове сонечко, джмеля) за зовнішнім виглядом,
  • учились виділяти і характеризувати особливості способу їх життя , виконуючи завдання Дидактичної вправи «Хто більше назве?» (Дітям потрібно назвати якнайбільше ознак комах. Бджола (яка?) весела, працьовита, смугаста, чарівна .Коник (який?) зелений, прудкий, швидкий, стрімкий, жвавий тощо).
  • вчились усвідомлювати необхідність бережного ставлення до комах, виконуючи завдання  «Правильно-неправильно».
  • під час щоденних спостережень на прогулянках малята досліджували поведінку та будову комах, вчились називати частини тілі, спостерігали за особливостями їх поведінки, виховували бажання оберігати комашок.

На заняттях з Розвитку мовлення

  • Розвивали зв’язне мовлення: удосконалювати навички зв’язно переказувати казку  «Метелик та квітка» В. Сухомлинського  близько до тексту;
  • Формували навички вживання прикметників разом з іменниками; звертали увагу дітей на форми іменників чоловічого роду в родовому відмінку (виконуючи завдання дидактичної гри «Склади речення про комашку за ілюстрацією» наприклад: Діти побачили кого? метелика, джмеля. Діти милуються ким? Мателиком, джмелем тощо );
  • Удосконалювали звуковимову, провторюючи тематичні чистомовки та скоромовки, працювали над звуковою культурою: удосконалювати вимову звуків [дж] та [ж]; розвивали мовне дихання;
  • працювали із віршами (відповідали повним реченням за змістом твору та вчились виразно розповідати іх напам’ять).

Разом з Ведмедиками Івасиком та Опанасиком діти досліджували тему «Ввічливі слова».

На заняттях з Етики :

  • Малята розширили знання про значення Правил Культури Спілкування для людей приймаючи участь в бесіді «Чарівні слова».
  • Розвивали увагу, працюючи із віршем «Як зробити день веселим».
  • Поповнили активний словник словами-назвами: усмішка, вітання, подарунок, вереда; словами –ознаками : ввічливий, приємний, вихований, усміхнений, неввічливий, культурний, чемний, ґречний; словами-діями: дякувати, вітатися, вибачатися, прощатися, дорікати, всміхатися, дарувати, ділитися
  • Закріплювали вміння розрізняти чемні та нечемні вчинки, виконуючи завдання мовної вправи «Правильно-караул» (діти висловлюють власну оцінку вчинкам).

На заняттях із Художньої літератури діти

  • розвивали пояснювальне мовлення, працюючи із тематичними прислів’ями : «Від теплого слова і лід розмерзає». «Теплі слова зігрівають серце».
  • Працювали із казкою «Двоє жадібних ведмежат» (діти вчились уважно слухати твір, відповідати повним реченням на питання за змістом, розвивали пояснювальне мовлення, аналізуючи вчинки Ведмежат та наслідки їх поведінки).
  • Вправлялись у вмінні добирати ввічливі слова, виконуючи завдання гри «Словник чемної дитини» (Робота в колі з м’ячем: діти слухають речення про певну життєву ситуацію і добирають ввічливі слова. Наприклад. Ти був в гостях і вже йдеш додому. Які чарівні слова треба промовити? Ти йшов і випадково штовхнув іншу дитину. Що треба сказати дитині? Тощо)
  • Вправлялись у вживанні ввічливих слів в грі «Чарівна скринька добрих слів».
  • Кожний ранок дарували один одному ранкове вітання
    «Як зробити день веселим».
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи скоромовку про Оленку та Оксанку.
  • Розвивали пам’ять, вчились виразно розповідати вірш «Невихований ведмідь».
  • Відпочивали, виконуючи фізкультхвилинку « Сонце, вітер та квіти» .

На музичних заняттях розвивали вміння слухати, впізнавати музиічні твори та музичні інструменти, вчили музичну співанку «Добрий день», вчили пісеньку «Равлик», виконували музичні рухи таночка «Равлики», із задоволенням грали в музичну гру «Миші та Сова», «Хто найшвидший».

На заняттях із образотворчого мистецтва розвивали творчі здібності, виконуючи завдання з аплікації «Літні квіти», розвивали дрібну моторику пальців рука в ліпці «Жуків сонечок» та «Ромашок».
Під час розвиваючих логіко-математичних занять діти

  • продовжували знайомитись із геометричними фігурами під час роботи з Блоками Деньєша виконуючи завдання гри «Виклади квітку для друга» (вчились встановлювати закономірності та виконувати завдання за схемою),
  • розвивали вміння порівнювати фігури за товщиною та розміром. Активізували в мові вживання термінів (товстий-тонкий, товстіший, тонкіший, більший-менший),
  • закріплювали навички кількісної лічби, виконуючи завдання «Порахуй» (рахували всі товсті, всі тонкі, всі великі, всі маленькі фігури),
  • вчились порівнювати множини і визначати «Яких фігур більше, яких менше, яких порівну).
  • Розвивали вміння орієнтуватися в часі, виконуючи завдання вправи «Пори року» (визначали яка пора року іде наступною за названою, яка передує (попереду, перед0 названою порою року).
    На заняття з Валеології
  • до діток завітали в гості справжні лікарі стоматологи і розповідали діткам про значення для здоров’я зубів регулярного догляду
  • та грали в ігри «Покажи як правильно треба чистити зуби», «Назви потрібні предмети для здоров’я зубів», «Шкідливі та корисні для зубів продукти».
    З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s