29.05-2.05 група «Ромашка»

«Все квітує і співає»

Мета: Продовжувати знайомити дітей з характерними ознаками весни, вчити виявляти зміни, пов’язані з сонцем (яскравіше світить, сильніше гріє, подовжується світловий день).

Сприяти узагальненню уявлень про весни як пори року, про життя тварин, птахів, погодних умов у весняний час; формувати позитивно — емоційне ставлення до краси весняної природи.

Розширювати і активізувати словник дітей по даній темі; закріплювати навички словотворення і словозміни; закріплювати вміння відповідати на запитання повним реченням.

Розвиток зв’язного мовлення, артикуляційної, дрібної і загальної моторики. Розвиток координації мовлення з рухом, розвиток пам’яті, уваги, мислення.

Виховання активності, ініціативності, самостійності,

творчих здібностей, уяву.

Математика: продовжити навчати розрізнювати предмети та сукупність предметів за величиною та іншими ознаками, зокрема шириною; удосконалювати вміння упорядковувати предмети відповідно до їх ширини, характеризувати їх параметри («широкий-вузький», «ширший-вужчий»); удосконалювати зорову увагу, здатність розмірковувати.

Логіка: вправлялися у співставленні пар предметів, визначаючи спільні ознаки. Закріплювали знання про напрямок: ліво-право, орієнтувались на аркуші та відносно себе. Грали у гру «Протилежності». Дані завдання спрямовані на розвиток логічного  мислення, здорової уваги та сприймання.

Г. Чубач

Вірш
Ой краса! Ой краса!
Вранці випала роса.
На деревах, на траві,
Навіть на камінчиках
Всі росинки, як живі:
В золотих промінчиках.
Сяють, усміхаються,
З двох в одну зливаються
І радіють серед віт:
– Ми вмістили цілий світ!

Чистомовки

Че-че -че- влітку сонечко пече,
чу-чу-чу- всім спечу по калачу,
чі-чі-чі- не лежи на печі.
Шу-шу-шу- чистомовки я пишу.
Ят-ят-ят- їх пишу для всіх малят.
Ки-ки-ки- їх говорять залюбки.
Ло-ло-ло- щоб чисте мовлення було.
Ла-ла-ла: Аня дівчинка мала.
Ли-ли-ли: В гості ми до неї йшли.
Ло-ло-ло: В Ані тісто підійшло.
Ла-ла-ла: Пирогів вона спекла.
Л’є-л’є-л’є: Чаю Анічка нал’є.

Лі-лі-лі: Ось лимони на столі.
Лю-лю-лю: Дуже кисле не люблю.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s