Останні тижні травня. Розвиваючі заняття в групі «Мальва».

В останні тижні травня ми з дітками групи «Мальва» досліджували тему «Цирк».
На розвиваючих заняттях малята разом із гостями Клоуном Стенлі , дресированими Лосем(Пол) та  Корівкою(Джесіка) розширили знання про професії людей, що працюють в цирку, про види робіт, що виконуються в цирку. Для закріплення знань

  • дітки вчились добирати слова-дії, виконуючи завдання дидактичної гри «Хто що вміє робити?» (що робить клоун: веселить, стрибає, розважає, співає; що робить жонглер? Підкидає, жонглює, ловить, хапає; що робить дресирувальник? Піклується, дресирує, годує, показує тощо).
  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання вправи «Хто до нас завітав?» (діти розвивали короткочасну пам’ять та вміння робити умовиводи, слухаючи та відповідаючи на питання загадки, використовуючи допоміжні слова «Якщо», «тоді»).

На заняттях дітки перетворювалися в людей циркових професій, а саме:

  • побували в ролі фокусників і ховали та знаходили під фокусними шляпами (циліндрами) дресированих бджіл ( для цього треба було послухати математичну загадку про номер шляпи, який на 2 більше ніж 7 чи на 3 менше ніж 10 тощо.
  • Знайшовши потрібний капелюх потрібно було визначити його місцезнаходження (закріплювали вміння орієнтуватися в просторі : ліворуч-праворуч, вгорі-внизу, в правому верхньому кутку, в лівому нижньому кутку , в якому рядочку та стовпчику знаходиться капелюх).
  • Розвивали увагу, логічне мислення, розв’язуючи головоломки –ізографи.
  • Закріплювали знання про фігури, витягуючи із «Чарівної скрині» фігури, описуючи їх чи навпаки, відгадуючи про них загадки, розвивали логічне мислення, класифікуючи фігури за групами за різними ознаками (об’ємні-площинні, з кутами-без кутів, кількість кутів, за величиною, кольором).

Побували в ролі дресирувальників :

  • приручали бджіл ( для цього треба було розв’язати приклад на дві дії, наприклад: 11-2+1 чи 9+1-2 тощо),
  • дресирували слонів і допомагали їм жонглювати м’ячиками (для цього потрібно було розв’язати приклад на кульці та знайти слона, який стоїть на такій тумбу, номер циркової тумби якої дорівнював відповіді на кульці ).

Допомагали силачам піднімати гирі (визначали, яка гиря легша, а яка важче : порівнювали числа, використовуючи знаки «», «=».
Допомагали дресированій корівці навчитися орієнтуватися в часі:

  • пояснювали їй, коли доцільно одягати зимовий капелюх, в які пори року, в які місяці, а коли його не доцільно одягати.
  • Вчили її орієнтуватися в часі, пояснюючи в які частини доби вона щось виконувала (діти складали повні речення), користуючись моделлю часу, закріплюючи поняття вчора, сьогодні та завтра.
  • допомагали їй орієнтуватися в годиннику :розповідали про назви стрілочок(хвилинна та годинна, описували їх) і вчили відповідати на питання: «Котра година?» (п’ята, третя година або пів на сьому, пів на дев’яту або за п’ятнадцять хвилин восьма, за п’ятнадцять хвилин одинадцята тощо).
    З повагою. Наталія Володимирівна.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s