Останні тижні Весни. Молодша група «Соняшник».

 

Останні тижні травня дітки групи «Соняшник» продовжили досліджувати Ознаки Весни через призму Життя тварин та комах навесні. А передостанній тиждень весни присвятили «Добрим справам».
На заняттях з Рідної Природи дітки розширювали знання про життя тварин та комах України:

  • діти повторили назви тварин, комах, їх домівок, описували будову тварин та комах за предметними ілюстраціями,
  • вчились порівнювати двох тваринок чи двох комах та знаходити спільні та відмінні ознаки.
  • закріплювали знання про життя тварин та комах взимку та навесні.
  • Розвивали вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, пояснюючи чому одні тварини впадають в сплячку, а інші –ні, чому комах ми не можемо побачити взимку на вулиці.

На заняттях з Розвитку мовлення

  • розвивали діалогічне мовлення, приймаючи участь в бесідах про харчування, життя тварин та комах навесні,
  • розвивали монологічне мовлення, складаючи описові розповіді за сюжетними картинами «Життя тварин навесні», «Комахи України».
  • Дітки вправлялись у вмінні добирати слова-назви дитинчат в грі «Мами-дитинчата» (ведмідь-ведмежа, олень-оленя, білка-білченя тощо),
  • вправлялись у вмінні добирати слова –ознаки ( Який ? Яка? Яке? Яка лисичка? Який ведмідь? Яке зайченя? Тощо),
  • вправлялись у вмінні добирати слова-дії в грі «Хто що вміє робити» (що вміє робити заець? Діти добирали слова: стрибати, гризти, ховатися, тримтіти, махати (вухами), рити(нірку), кусати. А що вміє робити синичка? літати, махати, злітати, сідати, дзьобати, стрибати  тощо);
  • вправлялись у вмінні змінювати іменники у числі в грі «Один-багато, два, три, п’ять» (Один заєць, багато зайців, два зайця, три зайця, п’ять зайців тощо).
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовки.
  • Під час вивчення теми про «Добро», розвивали пояснювальне мовлення, приймаючи участь в бесіді «Які вправи добрі, а які –погані. Поясни».
  • Вчились спільно складати Правила Поведінки в природі (в лісі, на пікніку, по відношенню до диких тварин та птахів, Пожежна Безпека, Правила чистоти-не смітити тощо);

На заняттях з Художньої літератури

  • розвивали вміння виразно розповідати вірш про Доброту,
  • вчились переказувати казку «Їжачок та Заєць»,
  • вчились пояснювати вчинки героїв та наслідки їх вчинків.

На логіко-математичних заняттях

  • закріплювали назви фігур, вчились знаходити предмети, які схожі на певну фігуру, виконуючи завдання дидактичної гри «Раз, два, три, свої предмети знайди» (гра виконувалась з ускладненням :на швидкість, карточки всіх дітей були перемішані),
  • закріплювали знання цифр, викладаючи числовий ряд в порядку зростання, виконуючи завдання гри «Розташуй правильно вулики»,
  • закріплювали вміння узгоджувати цифру та кількість, виконуючи завдання гри «Посади бджілок до потрібного вулика»,
  • закріплювали вміння орієнтуватися в просторі, визначаючи «Верхній рядок, нижній та середній, зліва-справа»,
  • вправлялись у порядковій лічбі, виконуючи завдання гри «Яка тваринка, який птах, яка комаха по порядку»;
  • розвивали вміння порівнювати дві множини за кількістю елементів в грі «Посади бджілок на квітки» (викладали стільки квіток, скільки почують звуків, а бджілок саджали стільки-скільки квіток, закріплюючи поняття «порівну»).
    Продовжували займатись із Блоками Деньєша, а саме:
  • закріплювали назви фігур, розвивали логічне мислення, виконуючи завдання гри «Добери тигренятку та левенятку фігуру, яку я описую»,
  • розвивали вміння порівнювати предмети за величиною (розміром: велика-маленька фігура, висотою: висока ракета-низька).

На заняттях з фізкультури

  • вчились діяти згідно словесних вказівок, орієнтуватися в просторі (вгору, вниз, вліво-вправо в колону, в шеренгу),
  • вчились бігати та зупинятись за сигналом,
  • вправлялись у вмінні утримувати рівновагу, стоячі на одній нозі, стрибаючи на одній нозі на місці та з просуванням вперед,
  • розвивали вміння бігати «змійкою», бігали наввипередки на час на дистанцію 10метрів,
  • стрибали, просуваючись вперед на двох ногах.

Розвивали дрібну моторику пальців рук, створюючи творчу роботу «Їжачки».
На прогулянках діти закріплювали знання про Ознаки весни під час спостережень за рослинами, птахами та комахами на території садочка. Із задоволенням грали в рухливі ігри «Горобчик та кіт», «Бусол», «Щука», «Кіт», «Ведмідь та бджоли», «Гуси та Вовки», знайомимось із правилами гри у футбол, вчились не ображати та пробачати один одного під час гри. Діти із задоволенням спостерігають за змінами в житті квіток, які вони саджали, поливають їх, виривають бур’янці.
***
Дякуємо всім батькам, які знайшли час подивитись на діток на занятті з хореографії та завітали на Батьківські Збори!
***
Шановні батьки!
Запрошуємо Вас на Свято Літа 30.05.17 о 10.15.
Чекаємо з сонячним настроєм та у змінному взутті.

Інформація про Ролі та Костюми діток в щоденнику, вайбері.

До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s