15.05-19.05 група»Ромашка»

«Усі професії хороші»

Мета: продовжити знайомити дітей з працею дорослих, розширити знання про те, що люди різних професій (лікар, кухар, шофер, будівельник, перукар, швея, кравець, праля, няня, двірник) працюють для загального добра. Закріпити знання про знаряддя праці необхідні для роботи людям цих професій. Виховувати шанобливе ставлення до людей різних професій.

Грамота: Закріплювали знання про звуки, уміння ділити слова на склади, робили звуковий аналіз слів. Прослідковували залежність значення слова від порядку складів у ньому, визначали наголошені та ненаголошені склади. Добирали слова з певною кількістю складів.

Логіка: Продовжуємо виконувати завдання, які спрямовані на розвиток логічного мислення, зорової пам,яті та уваги. Вчилися вирішувати логічні та ситуативні задачі.

Математика: Продовжуємо вчитися співвідносити числа з цифрами в межах 10, прямий та зворотній рахунок. Збільшення  та зменшення на 1. Склад числа 5.

Слова-назви: лікар, пожежник, куховар, спортсмен, військовий, медик, водій.

Слова—ознаки : швидко, низько, важко, рано, акуратно, доброзичливо.

Слова- дії: купити, лагодити, прилітати, хвалити, обирати, їхати.

 

Терпіння і труд все перед труть.

Які праці такі плоди.

Маленьке справу краще великого неробства.

З майстерністю люди не народяться, а здобутим ремеслом пишаються.

Була б охота — буде ладиться робота.

Праця людину годує, а лінь псує.

Без труда нема плода рибку зі ставка.

Хороша робота майстра хвалить.

За багато справ не берешся, а в одному відзначилися.

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s