24.04-5.05.17 Розвиваючі заняття. Група «Мальва».

Впродовж останніх днів квітня та початку травня на розвиваючих заняттях ми досліджували важливість ОРГАНІВ ЧУТТЯ.
Діти групи «Мальва» дослідним шляхом впевнилися, що всі органи чуття потрібні людині в щоденному житті, а для розв’язання логіко-математичних завдань й поготів.
Спочатку досліджували важливість Органу Зору.

  • Діти виконували завдання «Яка фігура зайва?» (+ розвиток логічного мислення). Спочатку виконували з відкритими очима, а потім намагались виконувати із закритими очима на дотик (так було дуже смішно, довго та важко правильно виконати завдання).
  • Під час розвиваючих завдань діти виконували завдання «Впізнай фігуру на дотик», а також розвивали увагу, логічне мислення. Діти на дотик (опускали руку в «Чарівні мішечки») мали дослідити геометричні фігури (спочатку кількість в межах 3), а потім ускладнили завдання (фігур було в межах 6).
  • Діти обстежували фігури на дотик і відповідали на питання : Чи всі фігури об’ємні? Чи всі площинні? Чи є об’ємні та площинні? Вони всі з одного матеріалу? Фігури з різних матеріалів? (дітям пропонувалися фігури, що зроблені з пластмаси, металу та дерева).Діти визначали кількість фігур та намагалися впізнати ці фігури.
  • Також для активізації Органу Зору та для вміння порівнювати за висотою виконували завдання «Шикуйся за зростом від найвищого до найнижчого» та «Шикуйся від найнижчого до найвищого» (це завдання діти виконували в командах-хлопчики та дівчатка.

Дітям сподобалось виконувати ці досліди-завдання (завдання виконувались як змагання між парами діток: самі вони і визначали, хто ж був із них ближче до правильної відповіді) і вони дійшли до висновків : завдання виконувати складно, бо задіяні лише пальці, тому очі дуже важливі і до них дуже бережно.
Діти досліджували також важливість Органу Слуху.

  • Діти виконували завдання «Порахуй кількість звуків». Спочатку завдання виконували із закритими вухами, а потім порівнювали результати, підраховуючи кількість звуків, одночасно використовуючи і слух і зір.
  • Діти виконували завдання для активізації слухового аналізатора : «Відтвори таку ж кількість звуків»(діти намагалися відтворити кількість оплесків, намагалися відтворювали потрібний темп). Це завдання дітям було дуже важко виконати із закритими очима.
  • Діти також виконували «Виклади і порівняй дві множини предметів»,
  • для активізації Слуху та розвитку дрібної моторики пальців рук та розвитку логічного мислення діти виконували завдання із лічильними паличками (довгими та короткими), а саме «Виклади фігуру, опис якої почув» та наступне завдання «Розділи фігуру навпіл, на четвертинки» (діти ділили квадрат на половинки –прямокутники та трикутники, четвертинки –квадрати та трикутники, прямокутник навпіл : на квадрати та половинки-трикутники, ділили трикутники ділили навпіл); розв’язували віршовані задачі, складаючи та читаючи приклади; розв’язували цікаві логічні задачі (наприклад: Скільки лап у 2 вовків? Із за ялинки виглядало 4 заячі вушка. Скільки заховалось зайців за ялинкою? Скільки ніжок у двох метеликів? Скільки ріжок у трьох козликів? Ріпку тягнуло дід, баба, онучка, мишка. Скільки очей дивилось на ріпку?)
    «Живі числа» (виконували завдання, слідкуючи звуковим вказівкам –вишиковувалися в порядку зростання числового ряду та в зворотному порядку), виконували завдання «Парочки, двійки, трійки, четвірки, п’ятірки»(об’єднувалися відповідно вказівкам). Закріплювали знання числового ряду, виконуючи завдання «Лічи далі», «Так чи не так?» (діти погоджувалися чи не погоджувалися і певними твердженнями про ознаки пор року, місяці, закріплювали вміння орієнтуватися в часі. Виправляли речення та пояснювали власний вибір. Наприклад: Після зими прийде літо. Перед суботою йде неділя. Восени ластівки повертаються із вирію. Квітень- третій місяць весни. Навесні їжак впадає в сплячку. Тощо) Також для активізації слуху діти виконували графічні диктанти (як прості –у вигляді різноманітних ламаних ліній, так і складних- у вигляді малюнків). Діти продовжували вправлятися у вмінні порівнювати числа (в межах 20), використовуючи знаки «більше», «менше», «порівну», вправлялись у вмінні розв’язувати приклади в межах 20.
    Діти дійшли до висновку, що Орган Слуху, як і всі органи Чуття потребують бережного ставлення.

З повагою. Наталія Володимирівна.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s