10-13.05.17 Розвиваючі заняття. Група «Мальва».

Другий тиждень травня діти групи «Мальва» досліджували тему «Однакові-різні».
На розвиваючих заняттях дітки вчились усвідомлювати, що все, що нас оточує, має схожі та відмінні риси.
На логіко-математичних заняттях дітки порівнювали(тобто шукали спільні та відмінні ознаки) між різноманітними предметами,

  • виконуючи завдання «Парочки» (діти знаходили чим можуть бути подібні предмети: світяться, холодні, можуть літати, гострі, можуть відкриватися-закриватися, подібні до якоїсь фігури тощо),
  • порівнювали фігури, виконуючи завдання гри «Порівняй фігури» (закріплювали вміння класифікувати: об’ємні-площинні, з кутами-без кутів, чотирикутники, схожі за кольором, схожі за матеріалом тощо).
  • Розвивали увагу, виконуючи завдання дидактичної гри «Знайди відмінності» (на основі ілюстрацій про цирк»;
  • Розвивали логічне мислення, увагу, виконуючи завдання «Порівняй і знайди чим схожі картинки у верхньому та нижньому рядку».
  • Закріпили знання про рослини, виконуючи завдання «Порівняй рослини» (діти класифікували рослини: квіти, кущі, дерева, дерева хвойні, листяні тощо);
  • Розвивали дрібну моторику рук, виконуючи різноманітні завдання з кольоровими паличками «Виклади фігуру за описом», «Розділи навпіл на четвертинки фігури»;

Продовжували вправлятись у вмінні орієнтуватися в просторі,

  • виконуючи завдання «Де знаходиться предмет?» (в якому стовпчику та якому рядку + вправлялись у порядковій лічбі : визначали який по порядку стовпчик та рядок) та
  • виконуючи завдання дидактичної гри «Знайди за місцезнаходженням картку» (в правому верхньому, в правому нижньому, в центрі, в лівому верхньому кутку тощо).

Закріплювали вміння порівнювати числа, використовуючи знаки «», «=», виконуючи завдання дидактичної гри «Яка гиря важча, яка легша?».
Закріплювали вміння розв’язувати приклади, читати приклади, виконуючи завдання дидактичної гри «Допоможи жонглеру»(діти розв’язували приклади і підбирали відповідну циркову тумбу).
Закріплювали вміння орієнтуватися в часі,

  • виконуючи вправу «Назви місяць по порядку» та
  • «Назви одним словом» (дні тижня, частини доби, місяці якоїсь пори року тощо).
    З повагою. Наталія Володимирівна.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s