Кінець квітня -початок травня. Молодша група «Соняшник».

Тема тижня «Ознаки весни. Життя птахів навесні».
Впродовж кінця квітня та перших травневих тижнів дітки групи «Соняшник» вчились помічати особливості весняної погоди, зміни в природі навесні.
На заняттях з Рідної природи дітки

  • познайомились з місяцями весни, вчились називати їх по порядку, вчились встановлювати прості зв’язки між станом погоди та змінами в житті рослин, птахів.
  • Розширювали знання про птахів України, а саме: дізнавались про життя птахів навесні. На заняттях збагачували знання про птахів, а саме : вчились розуміти відмінності перелітних та зимуючих птахів. Вчились розуміти причинно-наслідкові зв’язки між особливостями харчування птахів та поділом на перелітних та зимуючих (перелітні вимушені відлітати у вирій тому, що їм нема що їсти (їх раціон складають комахи, черв’яки, жаби, риба тощо).
  • Розглядали ілюстрацію шпака , вчились описували за картиною будову шпака(тулуб, крильця, голова, дзьоб, хвіст, чорний з білими цятками).

На заняттях з Розвитку мовлення

  • продовжували досліджувати шпака, а саме дізнавались про те, як люди допомагають шпакам, про житло шпака-шпаківню,
  • вчились складати описові розповіді за предметною картиною «Шпак» та
  • розвивали монологічне мовлення, складаючи описові розповіді за сюжетною картиною «Весною все співає навкруги-повертаються птахи». Діти розвивали мовлення, відповідаючи на запитання за картиною повними реченнями.
  • вчились узгоджувати іменники –назви птахів із числівниками, виконуючи завдання дидактичної гри «Скільки птахів?» (одна ластівка-дві ластівки, п’ять ластівок, один шпак-два шпака, три шпака, п’ять шпаків тощо).
  • Вправлялись у словотворенні зменшувально-пестливих слів, виконуючи завдання дидактичної гри «Назви перелітну пташку ласкаво» (наприклад: ластівка-ластівочка, шпак-шпачок, синиця-синичка, горобець-горобчик тощо).
  • Вчились добирати слова-дії –слова, що позначають справи птахів навесні , виконуючи завдання гри «Що роблять птахи?»(висиджують, несуть(яйця), в’ють, доглядають, годують, співають тощо).
  • Діти вчились усвідомлювати, що всі живі істоти потрібні на землі, а птахи й поготів. Вони нищать шкідливих комах, захищають рослини, радують людей своїм співом тощо. Діти вчились робити прості умовиводи: всі живі істоти потрібні на землі, їх не можна ображати, птахів не треба турбувати, в лісі не можна шуміти, лякати, вбивати, забирати собі додому, птахів треба берегти.
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовки про птахів із різною силою голосу (тихо, гучніше, гучно), із різними емоційними станами (весело, сумно, здивовано, сердито).

На занятті з Художньої літератури +Валеологія діти працювали із казкою «Котик і Півник»:

  • вчились відповідати на питання за твором повним реченням;
  • вчились переказувати казку»ланцюжком»;
  • вчились встановлювати, що в казці відбувалося раніше, а що пізніше, використовуючи ілюстрації до казки ( вправлялись у вживанні слів : раніше, пізніше, спочатку, потім тощо);
  • вправлчлись у вмінні емоційно передавати діалоги героїв казки;
  • розвивали вміння робити висновки, а саме : діти аналізували причини подій, які сталися із Півником, вчились розуміти, що всім треба дотримуватись Правил Безпеки ( в цій казці-Правил безпеки з незнайомцями ) і тоді не станеться лиха.

На прогулянках продовжували вчитись спостерігати та помічати ознаки весни : досліджували травичку, розглядали квіточки, дерева. Вчились добирати слова-ознаки «Яка травичка?» (м’якенька, ніжна, яскрава, гарненька тощо). Спостерігали за шпаківнями та вчились висловлювати власну думку в бесіді «Для чого нам птахи?»

А також, на прогулянках ми розпочали щорічну акцію «Посади рослинку». Михайлик посадив біля нашого майданчика квіти петунії та вербени. Діти із задоволенням допомагали Мишку.

Дякуємо Батькам Михайлика за активну участь в житті групи!

Запрошуємо всіх приєднатися до нашої роботи!
******
Шановні батьки!
Запрошуємо Вас відвідати заняття з хореографії 17.05.17 о 16.30.
А також Батьківські Збори 17.05.17 о 17.00.
*****
До зустрічі в понеділок! З повагою. Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s