18.04-28.04.17.середня група «Веселка»

Відсвяткувавши Великдень ми з дітками знову розпочали працювати над новими темами, які дуже сподобались діткам та дали можливість поділитись своїм досвідом та спостереженнями. Під час короткого тижня ми розмовляли з дітками про працю в природі навесні, а потім звернули увагу на тварин, які мешкають в зоопарку.

Під час вивчення теми: «Весна до праці кличе» ми познайомились з тими видами роботи, яку виконують люди на полях, в садках та на городах. Ми знаходили відповіді на наступні запитання:

  • Для чого люди прибирають в парках, скверах?
  • Яку саме роботу вони виконують?(обрізають сухі гілки, згрібають старе листя, поновлюють обладнання)
  • Для чого обкопують та білять дерева?
  • Що за рослини висаджують на клумбах, в парках?
  • Якими інструментами користуються для роботи?
  • Як виглядає насіння, розсада та саджанці і як це відрізнити?
  • Що роблять на полях та які машини там працюють?
  • Для чого і чим засівають великі поля?
  • Як в садочку працюють на його території?
  • Що дітки можуть зробити, щоб допомогти дорослим?

   Під час занять, ігор та спостережень дітки мали змогу порівняти справжні та іграшкові інструменти, виділити основне та другорядне. З допомогою художнього слова (віршиків) малята обігрували різноманітні трудові дії. З допомогою приказок та прислів’їв роз’яснювали необхідність та важливість сільськогосподарської праці. Діти придумували зв’язну розповідь за сюжетною картиною «Праця навесні». Ми провели дослідження розсади, яка виросла в нас на підвіконні, і дітки дуже зраділи, порівнявши  малесеньке насіння та розсаду, яка з нього виросла.  Тепер в наших планах висадити її на клумбу та на город, який буде влаштований в садочку.

Під час вивчення наступної теми, яку назвали «У зоопарку», спочатку виявили рівень знань дітей  про тварин, і чи відвідували діти зоопарк взагалі. На заняттях та в іграх використовували вже набуті знання дітей та знайомили з новою інформацією. Що дізнавались:

-Що відбувається з тваринами навесні?

-Які відомі дітям тварини, чим вони особливі?

-Яких тварин ми не побачимо в наших краях?

-Де мешкають тварини?(ліса, пустелі, поля, джунглі, полярні області)

-Як тварини потрапляють в зоопарк?

-Як в зоопарку за ними доглядають?

-На які групи можна поділити всіх мешканців зоопарку (птахи, звірі, плазуни, земноводні, комахи, риби)

-Познайомились з великою групою тварин, яка об’єднує багатьох представників котячих: тигр, ягуар, пантера, рись, гепард, леопард, лев.

-Дізнавались про особливості життя деяких тварин з енциклопедії.

-Розглянули багато ілюстрацій з зображенням представників різних груп, поділились власними враженнями від різних тварин.

Під час мовленнєвих занять порівнювали тварин між собою, вправлялись виділяти перший, останній звук в назвах тварин. Самостійно спробували складати загадки про тварин та описувати тварину за схемою. Вдосконалювали вміння правильно називати дитинчат тварин, та змінювати відмінки (Напиклад: Ким був раніше заєць — маленьким зайчиком, ведмідь-ведмедем, лев-львом). Спробували додавати до іменника (назви тварини) суфікси та промовляти слова у зменшено-пестливому ракурсі (напиклад: заєць-заїнька, лисиця-лисонька). Давали дітям уявлення про різне звучання, написання та значення слів. З допомогою ілюстрацій розучили вірш-скоромовку:

Лис малий і більший лис

По гриби ходили в ліс.

Заздрить білка в лісі лису,

Лис лисичок ніс із лісу.

Під час логіко-математичних занять вдосконалювали свої знання:

  • про цифри від1 до 10;
  • про пряму та порядкову лічбу;
  • про просторові відношення предметів (праворуч, ліворуч, вгорі, внизу);
  • про кількість предметів та відповідну цифру;
  • про частини доби, місяці, пори року;
  • про геометричні фігури;
  • вирішували логічні задачки;
  • тренували увагу та зорову пам’ять;
  • вирішували математичні приклади у спеціальних віршиках.

  Під час ігор в групі застосовували різні ігрові прийоми, дітки обирали різноманітні ролі, в тому числі і тварин, будували різноманітні сюжети ігор та вправлялись дотримуватись ролі різними способами(міміка, жести, рухі, звуки). Діти продовжують грати з настільними іграми, будують з великих кубиків, з задоволенням малюють та грають з улюбленими іграшками.

На прогулянках  спостерігають за тим, як ростуть рослини, які зміни в природі відбуваються. Малюки вчаться визначати погоду та порівнювати стан неба, силу вітру та температуру повітря вранці, вдень та ввечері. Ми постійно закріплюємо назви весняних місяців, назви рослин та дерев та вчимося помічати красу природи в звичайному довкіллі.

Діти вправляються в іграх з м’ячем (кидати один одному та ловити, кидати об стіну та ловити, кидати вгору та ловити) та розпочали вчитись стрибати через скакалку.

Активно вітаємо наших квітневих іменинників, яких у нас дуже багато. Дітки багато цікавого бажають один одному та виконують бажання іменинника в іграх.

Ми завершили нашу Великодню виставку, яка була в нашій групі та в садочку на підвіконнях і дякуємо всім діткам та батькам, які знайшли час та приготували дуже гарні композиції. Всі молодці.

З повагою та побажаннями гарних святкових вихідних, ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s