Англійська мова(середня група»Веселка»)17.04.17.-27.04.17.

Що ми вивчали на заняттях:

Тема: “The sea inhabitants”/«Мешканці моря»

(Познайомилися із друзями дракончика  Дафні; аудіювали оповідання з опорою на  ілюстрацію)

Ключові слова:

sea—море

a shell – мушля

a crab—краб

a fish—рибка

an octopus—восьминіг

a sea horse—морський коник

jelly-fish— медуза

turtle— морська черепаха

a starfish—морська зірка

seal— тюлень/морський котик

dolphin— дельфін

shark— акула

whale— кит

Ігрові  вправи: “Listen and repeat”/”Listen and  point”

Відповідали на запитання:

-What colour is a crab?

-It’s  red.

Опрацювання структур у різних ігрових вправах:

I like/I don’t like/I can see……

Слухали та розучували пісеньку з опорою на ілюстрацію

Song

Fish:

Have you got fins to swim in the sea?/3p.

Splash, splash, splash!

Swim in the sea.

Chorus

Splashing around,

Singing a song.

Gloop, gloop, gloop!

Swimming  along.

Sea horse:

Have you got a tail to swim in the sea? /3p.

Splash, splash, splash!

Swim in the sea.

Chorus

Children:

We haven’t got fins to swim in the sea.

We haven’t got a tail to swim in the sea.

But we’ve got arms to swim in the sea.

Splash,splash, splash!

Swim in the sea.

Chorus

Гра з опорою на ілюстрацію Where is a red fish?

Мета: закріпити лексику за темою, назви кольорів та цифри 1-10

— Where is a red fish?

-Square 5.(квадрат 5)

Букви: Aa-Qq

Приємних вихідних! З повагою, Леокадія Леонідівна.

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s