3-14.04.17 Група «Мальва» Розвиваючі заняття.

3-14.04.17 Початок квітня логіко-математичні заняття присвятили темі «Житло». Разом із Гостем занять Буратіно малята закріплювали знання по підтемах меблі, посуд, електроприлади.
Закріплювали знання по темі тижня,

  • виконуючи логічні завдання «Відгадай за описом та назви місцерозташування» (закріплювали порядкову лічбу, вміння розрізняти стовпчики та рядки : діти вказували в якому стовпчику та рядку знаходиться описаний предмет).
  • виконуючи завдання «Що зайве?»

Закріплювали знання про число, а саме :

  • Закріплювали вміння визначати склад числа. А саме, вправлялись у вмінні визначати склад числа 7 та 8 за допомогою лінійки абак.
  • Закріплювали вміння визначати суміжні числа в гір «Числа –сусіди».
  • Удосконалювали вміння називати числа числового ряду від названого до названого в прямому та зворотному порядку, виконуючи завдання «Продовж називати числа» та в грі «Виклади числовий ряд».
  • Діти продовжували вправлятись у вмінні складати задачі за картинками, із життя, визначати де умова, де питання.
  • Вправлялись розв’язувати та читати приклади та називати відповідь задачі.
    Розвивали слухову увагу, розв’язуючи віршовані задачі.
    Наприклад: Три жуки летіли в сад, чотири верталися назад. А один у гамачку спав тихенько на дубку.
    Запитаю в малюків : «Скільки всього жуків?».
    Сім великих капустин віз до мами зайчик син. Заморився-шлях неблизький, тож і вирішив зайчисько: «Капустину з’їм одненьку. Не полає за це ненька». Скільки ж , діти, капустин довіз до мами зайчик син?
  • Закріплювали вміння діяти за вказівкою, орієнтуватися в просторі аркуша паперу зошита, виконуючи графічні диктанти.

Розвивали логічне мислення,

  • виконуючи логічні вправи в грі «Подумай і дай відповідь» .Наприклад. Оля маленька дівчинка. У неї низенький стіл. Вона сіла на високий стілець. Дівчинці чомусь незручно сидіти. Поясни чому?
    Маша сидить на стільці. Маша збирається обідати. Куди треба поставити стілець?
  • Виконуючи логічну вправу «Порівняй» (діти шукали та називали чим схожі та чим відрізняються крісло та табуретка, ліжко та диван тощо).
  • Виконували завдання логічної гри «Яке слово зайве?» (полиця, тумбочка, кастрюля, буфет; шафа, шарф, шуба, шапка; кріт, кролик, корова, крісло тощо).
  • Виконуючи логічне завдання «Що для чого?» (логічно завершували речення: Лягти, відпочити можна на…(ліжко, диван); Скласти книги треба в …..книжкову шафу. Пообідати можна за …обіднім столом. Щоб відпочити нам потрібен….стілець, диван, крісло, лава, диван…тощо)
  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання гри із часткою «не» . Досліджували знаки «заборони».
    Діти добирають фігури, яким «дозволено» бути біля обраного знаку заборону. (Наприклад : заборонені всі круги та п’ятикутники. Отже можна обирати всі трикутники, всі квадрати тощо). Завдання виконували, зважаючи лише на одну ознаку форму фігур, а потім ускладнили завдання: дибирали фігури, оперуючи двома ознаками (колір ф форма (Можна добирати всі круги, всі квадрати, але не сині тощо).

Розвивали мовлення, а саме:

  • Вправлялись у вмінні добирати пестливі форми прикметників, виконуючи завдання гри «Іграшкові та справжні» (Людям для одягу потрібна велика шафа, а лялькам..іграшкова шафочка. У нас в квартирі стоїть великий диван, а у ляльок –іграшковий диванчик. Тощо)
  • Розвивали вміння добирати слова-ознаки до слів –назв меблів, посуду в грі «Яка, яке, який?» (стілець який? Дерев’яний, м’який, низький, зручний, жорсткий, високий, пластмасовий тощо. Стіл який? Кухонний, комп’ютерний, письмовий, журнальний, прямокутний, квадратний, овальний, круглий, скляний, дерев’яний, іграшковий тощо).
  • Вправлялись у вмінні узгоджувати в правильному відмінку іменники та прикметники) Наприклад: Треба купити для книжок. Книжкову шафу. Книжки упали і лежать за…книжковою шафою.
    Щеня сховалося у …шафі. Щеня заснуло біля ….шафи. Цуценя улігся перед шафою.

Удосконалювали дрібну моторику пальців рук, виконуючи пальчикові гімнастики «Стіл», «Стілець», «Пральна машина».
Стілець.
Варіант 1.
Вихідна позиція. Ліву долоню поставити вертикально, пальці уверх – це “спинка” стільця. До неї приставити кулачок правої руки – це “сидіння”.
Нумо, дітки, молодці, посідаймо на стільці.
Небагато треба вміння –
Зробим спинку і сидіння.
Варіант 2 (ускладнений).
Змінювати положення рук почергово на рахунок “раз-два”.
“Раз”: ліва рука – “спинка”, права рука – “сидіння”.
“Два”: права рука – “спинка”, ліва рука – “сидіння”.

***
СТІЛ
Варіант 1.
Вихідна позиція. Ліву руку стиснути у кулак – це “ніжка” столу. Зверху накрити “ніжку” випрямленою долонею правої руки – це кришка “столу”.
Кулачок це буде ніжка,
А долонька буде кришка.
Поміняли ручки враз,
Буде інший стіл у нас.
Варіант 2.
На рахунок “раз-два” по черзі змінювати положення рук.

З повагою. Наталія Володимирівна.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s