18-21.04.17 Молодша група «Соняшник».

 

18-21.04.17 Тема тижня «Правила безпеки. Будь обачним».
Разом із гостем тижня Козенятком із казки «Вовк і семеро козенят» діти вчились бережено ставитись до власного здоров’я та життя, розуміти значення в житті Правил безпеки.
На заняттях із Розвитку мовлення+валеологія дітки

  • розглядали ілюстрації про правила безпеки та їх порушення. Діти вправлялись у вмінні визначати де діти вчиняють правильно, а де-порушують правила безпеки, розвивали вміння пояснювати власну думку повним реченням.
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовку.
  • Працювали із словами-назвами, вчились давати їм пояснення,
  • добирали слова-ознаки до ситуацій та дій дітей, що пов’язані із правилами безпеки.

На занятті із Художньої літератури дітки

  • працювали із казкою «Колобок» , вчились переказувати її, називати головних героїв, відповідали на питання за змістом повним реченням.
  • відгадували загадки про казки, добирали відповідну ілюстрацію, називали головних героїв казки та вчились пояснювати, яке Правило безпеки в цій казці порушується та наслідки цього порушення.

На розвиваючих заняттях з логіко-математичною домінуючою складовою

  • закріплювали вміння розрізняти число та цифри в межах 5, виконуючи завдання дидактичної гри «Порахуй і знайди відповідну пару-цифру»;
  • Вправлялись у вмінні викладати числовий ряд від 1 до 5;
  • Вправлялись у вмінні порівнювати дві множини за кількістю елементів в грі «Порівняй кількість горобчиків та квітів» (діти розвивали слухову увагу, викладаючи рівно стільки карток, скільки почують звуків + вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі викладаючи зліва направо на верхню та нижню смужку).

Продовжували працювати з Блоками деньєша, а саме :

  • Закріплювали вміння класифікувати фігури за названою ознакою : (за кольором, розміром, з кутами та без кутів).
  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання «Продовж закономірність».

На заняттях з фізкультури, ранкових зарядках, рухливих іграх під час прогулянки, фізкультхвилинках та фізкультпаузах діти :

  • Вправлялись діяти ритмічно, чітко, виконуючи вправи із гімнастичними обручами;
  • Розвивали вміння оббігати «змійкою» предмети;
  • Бігати приставним кроком боком на вперед обличчям;
  • Утримувати рівновагу при ходьбі по лавах в залі та шинах на прогулянці;
  • Лазити по гімнастичній стінці приставним кроком;
  • Діяти за сигналом, виконувати правила ігор в рухливих іграх «Щука та красі», «Горобець молодець», «Бджоли та ведмідь», «У ведмедя у бору», «Гуси», «Горох».
  • удосконалювали дрібну моторику пальців рук, виконуючи пальчикову гімнастику про Правила гігієни   ( в словнику)
  • відпочивали та чітко виконували вправи фізкультхвилинки про котика і зарядку (в словнику).
    ****
    Шановні батьки!
    Нагадую, що в понеділок ми будемо вітати Давідушку.
    ****
    25.04 та 26.04 Вас запрошено на Дні відкритих дверей.
    25.04 –з 8.15 на ранкову зарядку.

8.30-зустріч із психологом Світланою Миколаївною.

9.00-розвиваюче заняття з логіко-математичною домінуючою складовою.

Та 2 підгрупа –заняття з психологом.
26.04 о 17.00 –заняття з образотворчого мистецтва з Людмилою Володимирівною.
****
До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s