18-21.04.17 Група «Мальва». Розвиваючі заняття.

 

18-21.04.17 На цьому тижня дітки групи «Мальва» зустрічали гостей Качку, Корівку та Білку. Визначали їх імена, виконуючи логічне завдання для розвитку вміння будувати умовиводи та для розвитку короткочасної пам’яті.
Разом з гостями діти на розвиваючих заняттях з логіко-математичною домінуючою складовою познайомились із терезами (вагами),

  • досліджували будову терезів –шальки терезів, стрілка.
  • Вчились порівнювати гирьки за вагою (важча-легша, найважча, найлегша);
  • Вчились висловлювати припущення про те, яка гирька важча, а яка легша. Перевіряли своє припущення, розміщуючи гирькі (важки) на шальках терезів. Називали, які шальки терезів підняті вище, а які опущені нижче.
  • Закріплювали знання, виконуючи завдання гри «Знайдемо слово» (діти називали «важкі» слова-що буває в світі дуже важке, багато важить, і «легкі» слова – що в світі важить дуже мало, найлегше).
  • Крім того діти згадували, що буває м’яке, тверде, блискуче, тьмяне, гладке, шорстке, гостре, спекотне, холодне, глибоке, мілке.

Продовжували досліджувати годинник.

  • Вчились розуміти, що години в українській мові – жіночого роду і для позначення часу слід використовувати порядкові числівники, які відповідають на питання «Котра?».
    Тобто, коли на годиннику «10.00», говоримо не «десять години», а «десята година».
    ЗАПАМ’ЯТАЙ: правильне запитання українською мовою звучить: « Котра година?», «О котрій годині?». Не «яка», не «скільки», а саме «котра»!
  • Вчились запам’ятовувати, що для позначення половини використовуємо прийменник НА:

пів на десяту, опів на сьому.
— Називаючи точний час із хвилинами, слід пам’ятати, що до 30 хвилин треба вживати прийменник НА або ПО, а після 30 хвилин – прийменник ЗА або ДО.
НЕПРАВИЛЬНО: пів сьомої (години), п’ятнадцять (хвилин) восьмої (години), без десяти (хвилин) три (години) .
ПРАВИЛЬНО: п’ятнадцять (хвилин) на восьму (годину), п’ятнадцять (хвилин) по восьмій (годині), за десять (хвилин) третя (година), десять (хвилин) до третьої (години).

  • Діти вчились вживати правильно числівники, наприклад:
    За п’ятнадцять хвилин четверта. П’ятнадцять хвилин до четвертої .
  • Діти продовжували вчитись орієнтуватися в часі , а саме:
  • вчитись швидко називати узагальнююче слово, виконуючи завдання «Злови та назви одним словом» (Наприклад : понеділок, середа, субота. Це ? –дні тижня, ранок, вечір, ніч. Це? Частини доби, літо, осінь, весна. Це? –пори року. Субота, неділя . Це? Вихідні дні, понеділок…..п’ятниця це? Робочі дні) .
  • Вчились визначати день попередній та наступний, який знаходиться між названими днями. Наприклад : який день тижня іде попереду вівторка, який наступний?, який день тижня між понеділком і середою тощо.

Малята закріплювали знання про фігури, а саме:

  • виконуючи завдання «Яка фігура зайва?», вчились відгадувати фігури за описом, виконуючи завдання дидактичної гри «Кожна фігура в свій будиночок» ( + закріплювали вміння орієнтуватися в просторі –верхній лівий кут, правий нижній кут, зверху посередині тощо)
  • Діти вчились ділити фігури навпіл, на чотири четвертинки, використовуючи ножиці. Вчились визначати половинки та четвертинки заштриховуючи їх простим олівцем.
  • добирали фігури, зважаючи на знаки заборони за двома ознаками (колір та форма).

Закріплювали знання про число, а саме:

  • Діти продовжили вчитись визначати склад числа. Вчились визначати склад числа 9 за допомогою лінійки абак. Вправлялись у вмінні самим пропонувати власні варіанти складу числа 9.
  • Вправлялись у вмінні викладати числовий ряді від названого до названого;
  • вправлялись у вмінні порівнювати числа, використовуючи знаки більше, менше;
  • вправлчлись у вмінні розв’язувати та читати приклади;
  • виконували вправу «Числа-сусіди».

З повагою. Наталія Володимирівна.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s