3-7.04.17 Молодша група «Соняшник».

Перший тиждень квітня малята разом з гостями тижня Півником Голосисте Горлечко та його друзями вивчали тему «Кімнатні квіти».

На занятті «Рідна природа» малята

  • познайомились з кімнатними рослинами : кактусом, фікусом , фіалкою, сансев’єрою;
  • вчились розрізняти частини рослин (стебло, листя, квітка, коріння);
  • діти вчились відповідати на запитання про зовнішній вигляд рослинок ( який колір листя? –світло,темно-зелений, які листочки?- гладенькі, пухнасті, блискучі , чи є гілочки? Які вони?-короткі, довгі?);
  • виконували завдання дидактичної гри «Що на що схоже?(кактус схожий? На що схожі листочки бегонії, сансев’єри? );

На занятті «Дитина і навколишній світ» малята

  • розширили знання про необхідні умови для життя рослин (вода, земля, тепло, світло)- грали в гру «Що квітці потрібно?»;
  • дітки вчились порівнювати кімнатні рослини (знаходити схожі та відмінні ознаки );
  • дітки вчились доглядати за кімнатними рослинами (всі із задоволенням протирали листочки вологою ганчірочкою, обприскували водичкою);
  • виконували завдання дидактичної гри «Скажи і зроби» (дітки закінчують речення розпочате вихователем і виконують відповідні дії);
  • із задоволенням виконували завдання гри «Так чи не так» (про правила поводження із квітами).

На занятті «Розвиток мовлення » малята

  • вчились описувати картину «Діти доглядають за рослинами»; вчились відповідати на запитання за змістом картини;
  • вчились виконували завдання дидактичної гри «Виправ речення» (наприклад -вихователь каже: «Квітка поливає дитину», дитина виправляє: «Дитина поливає квітку» );
  • виконували завдання дидактичної гри «Кактус і фіалка» (за допомогою вихователя порівнювали рослинки),
  • удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки.

На занятті «Художня література» і впродовж тижня

  • вчились розгадувати загадки про кімнатні рослини, предмети догляду за рослинами, про об’єкти , пов’язані із життям рослин (про сонечко, водичку, землю);
  • повторювали з різною силою голосу та у різному темпі скоромовку : У Фросинки та Наталки зацвіли в саду фіалки;
  • Працювали із віршем : відповідали на питання за за змістом, вивчили вірш «Кімнатні квіти», вчились виразно його розповідати.
  • Вчились переказувати казку «Колосок» за картинками,
  • виконували завдання логічної гри «Що спочатку було в казці, а що –потім» (використовуючи картинки».

На логіко-математичному занятті дітки

  • познайомились із утворенням числа 5, шляхом додавання до попереднього числа одиниці, закріплювали знання в грі «Виклади потрібну кількість квіток»,
  • вправлялись у кількісній та порядковій лічбі в грі «Яка квітка по порядку»,
  • вчились розрізняти число та цифру 5, вчились впізнавати та називати цифру 5 в грі «Знайди потрібну цифру»,
  • розвивали вміння порівнювати фігури за кольором, розміром (великий, маленький) , розвивали логічне мислення, виконуючи завдання гри «Що зайве?» (діти пояснювали повним реченням власну думку, визначаючи за якою ознакою вони визначили зайву фігуру –фігура з кутами-без кутів, відрізняється за кольором, відрізняється за розміром, відрізняється за формою).
  • Розвивали дрібну моторику пальців рук, виконуючи завдання з фігурами та лічильними паличками «Дві квітки». Вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі (визначали де ліворуч, а де праворуч)+ удосконалювали слухову увагу (викладали у квіток стільки пелюсток, скільки почують звуків : оплесків, стуків).
  • Відпочивали та розвивали дрібну моторику , виконуючи пальчикову гру «Квітка» та розвивали творчі здібності на занятті з ліпки , створюючи «Кактус з квіткою в горщику».
    З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s