10-14.04.17 Молодша група «Соняшник».

Другий тиждень квітня діти досліджували «Електроприлади».
Разом з гостями тижня –Мишенятами Круть та Верть діти познайомились із електроприладами
розширили знання про їхнє значення для людей, про правила користування ними; формували вміння та навички, які допоможуть уникнути небезпечних ситуацій під час відсутності дорослих; виховували у дітей обережність, вміння діяти розсудливо в різних життєвих ситуаціях.
На заняттях з Ознайомлення із довкіллям дітки

  • досліджували та розглядали електроприлади.
  •  Дітки поповнили активний словник словами-назвами електроприладів. Закріплювали знання в грі «Відгадай загадку про електроприлад»,
  • вчились впізнавати електроприлади за описом в грі «Упізнай мене», виконуючи завдання дидактичної гри «Знайди електроприлади» . В цій грі діти вибирають із запропонованих картинок (посуд, меблі, іграшки, садові інструменти, музичні інструменти, електроприлади) зображення приладів, для роботи яких необхідна електрика. Повторюють узагальнююче слово – електроприлади.

На заняттях із Розвитку мовлення дітки

  • вились добирати слова-ознаки в грі «Який електроприлад?» ( праска яка? Гаряча, холодна. Пральна машина яка? Велика, пластмасова, біла. Холодильник який? Білий, сталевий, блискучий, гладенький, прямокутний тощо).
  • Діти вчились добирати слова-дії в грі «Що електроприлад робить?» (праска ? гріє, прасує. Холодильник? Морозить, зберігає, відкривається, закривається. Пральна машина? Пере, крутиться. Тощо)
  • Діти розвивали монологічне мовлення, виконуючи завдання гри «Продовж речення»(наприклад : У мене вдома є такі електроприлади…Я вмію користуватися…У кухні у нас є такі електроприлади…У кімнаті…
  • Закріплювали знання про електроприлад, виконуючи завдання гри «Машини-помічники» (Який предмет побутової техніки тобі допоможе, якщо: зім’явся одяг; необхідно дізнатися новини; потрібно розігріти обід; забруднилася сорочка; у кімнаті брудно, слід прибрати?)
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки для удосконалення вимови звука «ш» , повторюючи із різним темпом та силою голосу та з різними емоціями скоромовку про праску та Параску.
  • Розвивали дрібну моторику пальців рук, виконуючи пальчикову гімнастику «Пральна машина».

На занятті із Валеології дітки

  • вчились усвідомлювати необхідність бережного ставлення до власного здоров’я, приймаючи участь в Бесіді про правила безпечного користування побутовою технікою,
  • дітки розвивали логічне мислення, вміння пояснювати власну думку , виконуючи завдання «Можна-неможна» і пояснюючи помилки в поводженні із електроприладами Мишенятку.

Розвивали творчі здібності, дрібну моторику пальців рук, вправлялись у вмінні використовувати відомі прийоми ліплення, створюючи з пластиліну «Пилосос».

На логіко-математичному занятті

  • закріплювали вміння розрізняти цифри в межах 5,виконуючи завдання гри «Відшукай потрібну цифру»;
  • удосконалювали навички кількісної та порядкової лічби , виконуючи завдання «Скільки та який по прядку електроприлад»,
  • удосконалювали вміння співвідносити кількість та цифру, виконуючи завдання «Знайди відповідну картинку» (діти підбирали картинку з названою кількістю фруктів чи овочів та підбирали до неї відповідну цифру).
  • Розвивали слухову увагу, закріплювали навички кількісної лічби, виконуючи завдання «Виклади стільки скільки почуєш звуків : оплесків, стуків тощо).
  • Закріплювали вміння порівнювати предмети за довжиною та шириною , активізували в мові слова довший, коротший, довгий, короткий, тонкий, товстий, розвивали логічне мислення, встановлюючи закономірності «Прикрась килимок» (викладали з лічильних паличок китиці –довга, коротка за схемою).

На заняттях з фізкультури, фізкультурі на прогулянках, ранкових зарядках дітки вчились

  • виконувати вправи із кольоровими хустинками,
  • вчились виконувати вправи із маленькими м’ячами, а саме : кидання м’яча однією рукою в ціль від грудей, кидання м’яча однією рукою на дальність із за голови, вчились відбивати м’яч від підлоги і ловити його, вчились підкидати вгору і ловити м’яч двома руками,
  • вправлялись у вмінні пересуватися приставним кроком по гімнастичній драбині ,
  • діти із задоволенням грали в рухливі ігри «Горобець і кіт», «Ведмідь та бджоли», «У ведмедя у бору».

*************************
Велика подяка батькам та діткам,

які виготовили цікаві роботи

для творчого конкурсу Великодніх композицій:

Семенець Мартусі,

Поміщик Іллюши,

Рубан Тимурчика,

Грабовської Євочки !!!!

Молодці!!!!!

************************
У Давідушки

16.04 День Народження!

**********************************
До зустрічі у вівторок. З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s