3.04.-7.04.17р. середня група»Веселка»

Протягом тижня ми з дітками почали вивчення нової теми, під час якої згадували про птахів. На початку року дітки вже знайомились з птахами, які є зимуючими, і яких ми можемо часто бачити на території садочку. Тепер ми вивчали тих птахів, які повертаються до нас з теплих країв, живуть в лісах і яких нам побачити складно. Тому  тему «До нас повертаються птахи» вивчали переважно на ілюстративному матеріалі.

Під час занять говорили про:

  • Назви птахів та особливості їх зовнішнього вигляду.
  • Спосіб життя птахів.
  • Що птахи вміють робити?
  • Чим схожі пташки між собою, а чим відрізняються?
  • Читали цікаві факти про деяких пташок.
  • Розглядали ілюстрації з різними гніздечками  птахів.
  • Знайомились з схемою опису пташки та спробували описувати лелеку та шпака.
  • Викладали пташок з геометричних фігур.
  • Міркували про турботливе відношення людей до птахів  та користь, яку приносять пташки.

Під час мовленнєвих ігор та вправ виконували завдання на звуконаслідування голосів птахів, підбирали прикметники та дієслова до назв птахів (Нариклад: лелека який?… Що вміє робити?…). Порівнюючи птахів між собою вправлялись називати антоніми(слова з протилежним значенням) (Напиклад: У лелеки крила великі, а у шпака…, жайворонок піднімається високо в небо, а синичка літає…. ).  Дітки слухали оповідання В.Сухомлинського «Шпак прилетів» та аналізували вчинки героїв, висловлювали свою думку з приводу прочитаного.  Розучували віршик про птахів за спеціальними схемами, які полегшують запам’ятовування.

Під час логіко-математичних ігор та занять дітки продовжували вчитись рахувати пряо та по порядку. Ми вправлялись знаходити місце предмета відносно сусідніх(четвертий, шостий, восьмий…). Закріплювали вміння співвідносити цифру і число(розкласти певну кількість паперових пташок та позначити їх кількість цифрою). Закріпивши знання про геометричні фігури, діти розкладали предмети за словесною інструкцією, яку давав дорослий. Таким чином ми вправлялись розміщувати предмети Над іншим, Під …, Між першим і четвертим, За… Виконуючи  завдання на викладання шпаківні з геометричних фігурок у діток формувалась зорова пам’ять з одного боку та творча уява, коли можна викладати за власним уподобанням.

Прогулянки та ігри в групі проходять дуже гарно. Діти розігрують відомі їм сюжети з життя, користуються різноманітними настільними іграми та будівельними матеріалами. Під час прогулянок дітки прагнуть познайомити всіх зі своїми рухливими іграми, активно бігають, влаштовують змагання. Дівчатка грають з піском та готують «їжу», а хлопчики переважно грають в доганялки.

Так пройшов тиждень.

ДЯКУЄМО ВСІМ БАТЬКАМ, ХТО ВИКОНАВ ВЕЛИКОДНЮ КОМПОЗИЦІЮ, І ЩЕ ЧЕКАЄМО ГАРНИХ РОБІТ, ЩОБ ПРИКРАСИТИ В ГРУПІ ТА В ХОЛІ САДОЧКА НАШИМИ КОМПОЗИЦІЯМИ.

З побавжаннями гарних вихідних, Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s