27-31.03.17 Молодша група «Соняшник».

 

27-31.03.17    Тема тижня «Правила дорожнього руху».
На цьому тижні дітки разом з гостем  Ведмедиком Пухом намагалися усвідомити необхідність дотримання Правил Дорожнього руху.
На занятті з Ознайомлення із Довкіллям дітки

  • вчились розрізняти призначення тротуару та дороги.  Діти поповнили активний словник словами-назвами : пішохідний перехід, зебра, підземний перехід, світлофор тощо.
  • На занятті повторили види транспорту, закріплювали знання та розвивали логічне мислення, виконуючи завдання дидактичної гри «Що зайве?»,
  • «Відгадай транспорт за описом»,
  • «Правильно-неправильно» (про правила дорожнього руху).

На заняттях із Розвитку мовлення дітки

  • вчились змінювати іменники –слова-назви в зменшувально –пестливій формі, виконуючи завдання «Великий-маленький» (вихователь показує картинку і називає : «Великий трамвай», потім показує іграшковий трамвай, а дитина відповідає : «Це-маленький трамвайчик», машина-машинка , трактор-тракторець, літак-літачок, човен-човник тощо).
  • Розвивали логічне мислення, увагу, виконуючи завдання гри «Виправ помилку» (діти слухають речення про транспорт і намагаються скласти правильне речення (наприклад: Ту-у! Загудів мотоцикл і швидко поїхав по рейках. Багато піску на будівництво привіз великий трамвай. Діти спустились екскалатором під землю і полетіли на літаку. Тощо).
  • Розвивали монологічне мовлення, вчились пояснювати власну думку, складаючи описові розповіді за сюжетними картинами про Виконання чи не виконання людьми Правил Дорожнього руху (Діти намагались пояснювати вдасну думку, починаючи речення словами : «На мою думку….Я вважаю…»)

На занятті із художньої літератури

  • розгадували загадки про транспорт,
  • працювали із віршом «Тротуар та дорога» (відповідали на питання за змістом, вчились виразно розповідати).
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки, промовляючи з різною силою голосу звуки Р-р та Ш-ш за сигналом вихователя «Пісенька Мотора» , Потяг прибуває»,
  • повторювали із різною швидкістю, з різною силою голосу, з різними емоціями (весело, сумно, здивовано, сердито) скоромовки про Сашину машину та Машину шипшину , Шосе та шоферів.

На логіко-математичному занятті дітки разом із Ведмедиком Пухом

  • повторили цифри 1-3, познайомились із цифрою 4 , вчились розрізняти цифру та кількість-число предметів, виконуючи завдання гри «Порахуй машиністів» , «Добери відповідну цифру». Закріплювали знання про цифри в грі « Вибери серед цифр –названу».
  • Вправлялись у вмінні орієнтуватисяя в просторі , визначаючи напрямку –ліворуч-праворуч, вгорі-внизу, верхня смужка-нижня смужка.
  • Закріплювали навички кількісної та порядкової лічби, виконуючи завдання «Який по порядку рядок паровозиків?»;
  • удосконалювали дрібну моторику пальців рук, виконуючи вправу з лічильними паличками «Для тигрика виклади квадрат, а для лева-трикутник», вчились відповідати на питання «Скільки паличок знадобилось, щоб викласти квадрат, а трикутник?»;
  • продовжували вчитись працювати із Блоками Деньєша, а саме:
    Порівнювали блоки (фігури) за роззміром, кольором, порівнювали дві множини фігур за кількістю елементів, визначаючи потрібну кількість, виконуючи завдання для розвитку слухового аналізатора «Виклади стільки фігур без кутів на верхню смужку, скільки почуєш оплесків» чи «Виклади на нижню смужку стільки фігур з кутами, скільки разів я топну», «Виклади стільки великих(маленьких) кругів на верхню (нижню)смужку…..», вправлялись у вмінні відповідати на питання «На якій смужці більше-менше фігур?», «Яких фігур більше-менше?», «Що треба зробити, щоб стало порівну, по 4 (по 3)?».
  • Закріплювали в активному словнику поняття «Більше-менше», «багато-мало», «порівну», «порівну по…..».

Розвивали дрібну моторику рук на Занятті із Ліпки. Закріплювали прийоми ліплення : відщипування, розкочування, примазування, виховували охайність в роботі, виконуючи завдання «Потяг їде по рейках».
На музичному занятті

  • вчились слухати музику видатних композиторів, виконували завдання «Назви відомих композиторів і які твори ми слухали на заняттях?»,
  • познайомились із альбомом Антоніо Вівальді «Пори року», розвивали уяву, слухаючи твір «Весна».
  • Вправлялись у вмінні виконувати музично-танцювальні рухи : приставний крок вперед-назад з оплесками на пружинку,
  • вчились виконувати танцювальні рухи в парах «Бублик», «Човник»,
  • діти із задоволенням грали в нову музичну гру «Жабки та Бусол» (на прогулянках діти закріплювали слова , рухи та правила цієї гри ).
  • Вчили пісеньку «Мама киця та кошенята».

На зарядках та фізкультурі вправлялись у виконанні вправ з великими м’ячами, а саме: вчились виконувати з м’ячами комплекс вправ зарядки, вправлялись у відбиванні, стоячі на місці м’яча від підлоги і ловінні його, вчились підкидати та ловити м’яч двома руками, вчились кидати на дальність м’яч із за голови двома руками.
Під час фізкультпауз діти із задоволенням грали в рухливі ігри по темі тижня «Потяги в тунель-депо», «Горобчики та автомобілі», на прогулянках діти вправлялись у вмінні дотримуватися правил в рухливих іграх «Літаки», «Бусол та жабки», «Гуси та Вовки», «Щука та карасі».

***********************
Шановні батьки!
Запрошуємо Вас та Ваших діток

взяти участь у виставці –конкурсі серед всіх груп садочка

до Свята Великодня!
Роботи приймаються будь якого розміру та (матеріал за бажанням) –

писанки, мальованки для «Пасхальних дерев» ( будуть розміщені в холі садочка)

та Пасхальні композиції –у кожної групи своє підвіконня в коридорі до музичного залу.
Виставка триватиме з 7.04.2017.
Бажаємо творчого натхнення!

*******************************

Гарних квітневих вихідних!

До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s