27.03-31.03.17. середня група»Веселка»

Досить часто, спілкуючись з дітками ми вживаємо в розмовах та під час заняття різноманітні приказки та прислів’я. Діти дуже люблять ці висловлювання, запам’ятовують їх і самі повторюють. Тому ми вирішили обрати тему, яка досить часто і багато може розкрити для дітей змісту цих гарних висловів. І назвали її «Діло майстра величає».

Під час вивчення ми розмовляли про наступне:

  • Кого можна назвати майстром своєї справи?
  • Шо потрібно робити щоб досягти успіху в будь-якій справі?
  • Розглядали ілюстрації і знайомились з давніми заняттями українців — рукоділлям, а саме вишивкою.
  • Які справи мають дорослі?
  • Які справи мають діти?
  • Як людина може працювати?
  • Які професії мають батьки діток?
  • Обговорювали роботу людей різних професій.
  • Якими справами людина займається на роботі і якими вдома?
  • Які обов’язки мають члени однієї родини?
  • Які бувають люди?(працьовиті і ледащі)
  • Які казочки розповідають про працю та лінь?
  • На прикладах показували діткам взаємозв’язки між працею і іншими поняттями (турбота, піклування).

Діти під час занять та мовленнєвих ігор вчились говорити компліменти, підбирати потрібні слова для складання певного речення та визначення того, що зображено (праця чи відрочинок). В грі «Вислови думку» кожен малюк продовжував речення, розпочате вихователем і розмірковував над певним питанням(Наприклад: Якщо не варити їсти, то…, якщо не прибирати в будинку, то….). Під час іншої гри дітки підбирали певні речі для тієї чи іншої роботи(Наприклад: Тато вирішив змайструвати шпаківню. Які речі йому знадобляться?…. Бабуся вирішила зварити борщ. Що їй потрібно?…)

Протягом тижня дітки засвоїли такі приказки та прислів’я про працю:

*Бджола мала, а та працює.

*Без охоти немає роботи.

*Хочеш їсти калачі, не сиди на печі.

*Маленька праця краща за велике безділля.

*Діло майстра величає.

*Хто діло робить, а хто гави ловить.

А також пригадали наші повсякденні вислови:

*Семеро одного не чекають.

*Поспішиш, людей насмішиш.

*Зробив діло, гуляй сміливо.

 В другу половину дня дітки читали казочки та оповідання і обговорювали вчинки героїв, знаходили мораль в казці(головну думку, чому навчає казка чи оповідання). На прикладі літературних творів найкраще засвоюються дітьми саме моральні почуття, діти вчаться на прикладі казкових героїв взаємодіяти між собою.  Творами цього тижня ми вибрали: народні казки «Лев і комарі» та «Лисиця і рак», а оповідання В.Cухомлинського «Умій почекати». Також з великим задоволенням діти грають в свої улюблені сюжетні ігри, і сюжети з кожним разом стають складнішими, а гра тривалішою за часом (може, навіть, продовжитись під час прогулянки, а також на наступний  день).

 Під час логіко-математичних ігор діти продовжують роботу з цифрами та числами в межах першого десятка. Малюки порівнюють групи предметів між собою та вставляють пропущені знаки. Ми з дітьми постійно закріплюємо поняття орієнтування в просторі (вгорі, внизу, праворуч, ліворуч) відносно себе а також орієнтування на папері, яке допомагає дітям правильно виконувати роботу в зошитах, де ми вже почали працювати по клітинках. Просторові уявлення формували під час певного завдання на слух, коли необхідно було знайти місце предмета між іншими, над чимочь, під чимось. Діти на кожному занятті виконують якесь логічне завдання (спеціальна вправа чи задача, віршик чи вправа на увагу). Крок за кроком ми просуваємось вперед, і вже  знайомились з тим, що кожне число складається з двох менших на прикладі математичного рівняння (Наприклад: чотири додати шість буде десять).

В рамках Дня здоров’я, який проходить кожного останнього дня місяця, ми почали ретельно знайомити діток з органами, які є у кожної людини. В минулому місяці дітки розмірковували над важливістю органу зору, а тепер над органом слуху. Вчимо, як доглядати за цим органом, бережно ставитись, як дбати про чистоту та збереження слуху.

В березні у нас було два іменинника і нам було приємно їх привітати, а їм отримати гарні побажання та подарунки. Діти люблять водити «Коровай» для іменинника та виконують його бажання щодо ігор.

Ось так пройшов тиждень, а разом  і перший весняний місяць. З повагою та побажаннями теплих вихідних, Ваші вихователі.

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s