20-24.03.17 Молодша група «Соняшник».

Тема тижня 20-24.03.17 –«Одяг».
На заняттях з ознайомлення з довкіллям дітки групи «Соняшник» зустрічали гостя тижня –Крокодила Гену. Гість розказав про власний одяг і попросив допомогти йому дізнатися про різноманіття одягу.
Діти збагачували знання про види одягу, а саме :

  • вправлялись в диференціації одягу за сезонами (літній, зимовий), виконуючи завдання ігор «В яку при року це одягають?»;
  • вчились розрізняти види одягу : жіночій і чоловічий, одяг для дорослих і дітей;
  • вчились називати вид одягу в залежності від погоди (для дощової погоди), в залежності від призначення : спортивний, домашній, святковий.

Закріплювали знання про види одягу, розвивали монологічне мовлення на заняттях з розвитку мовлення

  • під час складання описових розповідей за сюжетними та предметними картинами.
  • Розвивали вміння змінювати іменники в пестливій формі в грі «Назви ласкаво одяг» (спідниця-спідничка, плаття-платтячко, футболка- футболочка тощо);

На занятті із художньої літератури розвивали увагу, пам’ять,

  • вміння виразно розповідати вірш «Мишки шили одяг»,
  • удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовку.

В повсякденні та на заняттях сприяли засвоєнню правил одягання та зберігання одягу ; виховували бажання бути охайним, мати привабливий зовнішній вигляд.

  • Закріплювали знання, виконуючи завдання «Скажи навпаки» (чистий-брудний, сухий –мокрий, зім’яти-випрасувати, розкидати-складати, розстібати-застібати, одягати-знімати);

На логіко-математичних заняттях

  • вправлялись у кількісній та порядковій лічбі, виконуючи завдання «Скільки одягу? Який по порядку одяг?»;
  • Вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі, визначаючи «Де знаходиться предмет одягу ? Ліворуч, праворуч, вгорі –внизу, верхній, середній, нижній рядок» .
  • Закріплювали знання цифр, вправлялись у вмінні розрізняти цифру та число предметів одягу.
  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання «Що зайве?» (одяг, взуття, меблі, посуд, овочі, фрукти).
  • Закріплювали знання про фігури, розвивали увагу, виконуючи завдання гри «Добери латку до одягу».

На музичних заняттях дітки розвивали увагу, вміння чути музику,

  • слухаючи музику Дмитра Кабалевського про два настрої клоунів;
  • Розвивали музичний слух, виконуючи завдання «Відгадай настрій музики?»;
  • познайомились та розглядали зовнішній вигляд , слухали звучання нових музичних інструментів : акордеон та баян;
  • закріплювали знання про музичні інструменти, виконуючи завдання «Відгадай і назви який музичний інструмент грає?»;
  • малята із задоволенням повторювали рухи парного таночка «Привіт тобі»;
  • Вчили співаночку «Пальчику, пальчику, де ти бував?»; співали розспівки з різною силою голосу;

На п’ятничних розвагах дітки

  • із задоволенням грали в музичні ігри «Вовчик та козенята», «Хазяйка та горошинки»;
  • танцювали, розвивали увагу, виконуючи рухи на «Веселих зупинках» під музику таночка «Потяг-мандрівник»;
  • відпочивали, слухаючи чарівну музику «Карнавал тварин» (фр. Le carnaval des animaux) — сюїта («зоологічна фантазія») для камерного ансамблю Каміля Сен-Санса «Лебідь».

На прогулянках проводили спостереження за змінами в природі навесні : розглядали бруньки на деревах та кущах, паростки перших квітів, зелену травичку, повторювали назви зимуючих птахів, яких зустрічали на території садочка, із задоволенням малювали крейдою на асфальті, стрибали та повторювали цифри, грали в рухливі ігри «Гуси», «Щука», «Будь уважний», «Влуч в ціль».
До зустрічі в понеділок.

Чекаємо всіх бадьорих, веселих  та здорових малят!

З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s