13-17.03.17 Молодша група «Соняшник».

13-17.03.17 На цьому тижні ми з дітками групи «Соняшник» вивчали тему «Хлопчики та дівчатка».
На заняттях та поза ними формували уявлення дітей про моральні якості людини, сприяли їхнім проявам у повсякденному житті.
Вчили дітей бути уважними один до одного. Виховували доброзичливі стосунки між хлопчиками і дівчатками.
Вправлялись у вмінні будувати повні речення в бесіді «Ми – різні» (діти вчаться відповідати на питання:
— Хто носить сукні, сарафани, спідниці?
— Хто з хлопчиків найвищий?
— Яка з дівчаток найвища?
— Хто з дітей низького зросту?
— У кого найтемніше (найсвітліше) волосся ?
— Подивіться на сусіда і скажіть, якого кольору його очі?
— У кого на голові є бантики, заколки, обручі?)
В кінці робимо висновок : що всі ми різні.
На заняттях з розвитку мовлення стимулювали пізнавальну активність, мислення, збагачували словник .Виховували потребу в регулюванні своєї поведінки за свідомо засвоєними морально-етичними нормами.

  • Викликали позитивні емоції, вчили взаємодіяти один з одним, говорити одне одному приємні слова – компліменти.
  • Розвивали вміння пояснювати власну думку, складати описові розповіді за сюжетними картинами «Добрі та погані вчинки діток».
  • Вправлялись у вмінні добирати антоніми, виконуючи завдання дидактичної гри «Назви слово, протилежне за значенням» (Темний-світлий, сумний-веселий, злий-добрий, сваритися-миритися, руйнувати-будувати, жадібний-щедрий, горе-радість, ворог-друг, сльози-сміх, страх-сміливість, байдужість-співчуття, брехливий-чесний)
  • Розвивали вміння слухати інших діток, пояснювати власні емоції , виконуючи вправу «Продовж речення».
    «Мені весело, коли …….»
    «Мені сумно, коли ……..»
    «Я сердитий, коли ………»
  • Вчились робити підсумки і складали «Правила доброти».
    • Дбати про слабких, маленьких, старих, хворих;
    • Не заздрити;
    • Жаліти тих, кому боляче;
    • Своїми вчинками приносити радість;
    • Не завдавати болю.

На логіко-математичних заняттях

  • познайомились із цифрою 3, закріплювали знання в грі «Відшукай потрібну цифру»;
  • вчились порівнювати множини, визначати кількісне відношення (більше, менше, порівну) в дидактичній грі «Порівняй кількість фруктів, овочів»;
  • Вправлялись в орієнтуванні в просторі (зліва, справа, вгорі, внизу, посередині), називаючи місце розташування картинок з овочами та фруктами;
  • Вправлялись у порядковій лічбі в грі «Визнач яка картинка по порядку»;
  • Вправлялись у кількісній лічбі в грі «Порахуй фрукти, овочі», «Скільки овочів, фруктів названого кольору?»;
  • Розвивали вміння класифікувати овочі, фрукти та розвивали дрібну моторику пальців рук в грі з прищепками «Кожному кольору прищепки –відповідний фрукт, овоч»;
  • Розвивали увагу, логічне мислення в грі «Порівняй що не так»;
    Вчились порівнювати людей за висотою та визначати «Хто з людей найвищий, найнижчий?».

На заняттях з художньої літератури

  • розвивали увагу, вміння відповідати на питання за змістом художнього твору, розвивали пам’ять, вміння виразно розповідати вірш «Неслухнясики»,
  • удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовку.

На музичному занятті

  • розвивали уяву, вчились слухати музичну п’єсу про весну «Жайворонок», вчились відповідали на питання про характер музики, вчились добирати слова-ознаки: грайлива, ніжна, ласкава, прозора, швидка.
  • Вчились виконувати співаночки про сороку-білобоку;
  • Діти із задоволенням вивчили та грали в музичну гру «Горошинки».

На заняттях із ліпки закріпілювали вміння використовувати прийоми ліпки : відщипування, примазування, скочування. Закріплювали в словнику вміння називати фігуру «Куля», розглядаючи іграшку Ляльку-неваляйку.
Вчились порівнювати предмети за розміром «Мала-велика куля».
На заняттях з рідної природи

  • досліджували овоч-цибулю (колір, форма), розглядали будову цибулі (знаходили корінці, зелені листочки у проросшої цибулі);
  • вчились усвідомлювати значення факторів, що необхідні для росту рослин: вода, ґрунт, повітря, світло.
  • Дітки із задоволення саджали цибульку в ґрунт.

На прогулянці грали в рухливі ігри «Щука», «Гуси», а також спостерігали за дощовими черв’яками, в групі грали в рухливу гру «Черв’ячки», вчились бережного ставлення до всього живого, вчились усвідомлювати значення дощових черв’яків для природи в бесіді «Всі потрібні на землі».

Гарних весняних вихідних. З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s