1.03-17.03.17. середня група»Веселка»

З початком весни ми з дітками розпочали пригадувати про найближчих людей, які оточують малюків і про них піклуються, про перші зміни в природі, які ми можемо спостерігати з початком весни та про перші весняні квіти.

Під час занять з дітьми ми опрацювали дві теми: «Найрідніші та любі матусі» та «Квіти для всіх». Дітки підготували для своїх мам гарну весняну казочку та представили її в подарунок для всіх матусь, а також старанно виготовляли подарунки з паперу. Всі дуже старались і свято пройшло дуже гарно.

!!! Велика подяка батькам за гарні костюми, які яскраво підкреслювали роль дитини.

  Чому ж ми навчились:

  • Описувати зовнішність та характер своєї матусі.
  • Розказувати про те, якими справами займаються більшість матусь (готують, пилисосять, дивляться планшет, ходять в магазин, тощо).
  • Вправлялись говорити компліменти для мами, промовляти для неї побажавння.
  • Порівнювали матусь, знаходили спільне та відмінне в зовнішності.
  • Виконували мімічні вправи, під час яких без слів з допомогою жестів та міміки показували стан та настрій мами(весела, сумна, втомлена, здивована, зла, сонна, тощо).
  • Визначали те, чим дітки схожі зі своїми матусями.
  • Пропонвали варіанти відповідей під час вирішення проблемних ситуацій між мамою та дітками.
  • Ділились досвідом, як допомагати мамі, що можна для неї зробити приємне.

 Вивчаючи другу тему діти закріплювали та уточнювали знання про природу, про рослини:

— Пригадували все, що діти взагалі відносять до рослин.

-Розрізняли різні види рослин.

-Знайомились з першоцвітами.

-Виділяли частини рослини.

-Називали призначення різних рослин.

-Згадували умови, необхідні для росту та розвитку рослин.

-Знайомились з кімнатними рослинами,їх назвами, особливостями.

-Розказували про кімнатні рослини, які є у діток вдома.

-Висаджували насіння квітів для отримання розсади.

-Грали в ігри, під час яких самі перетворювались на квіти.

-Спостерігали за ростками квітів, які з’явились на нашому подвір’ї в садочку.

 Під час мовленнєвих ігор та вправ дітки закріплювали вміння визначати певні звуки в словах(Наприклад: сонце, місяць, сніг, соловей, сорока, ніс, квас, Тарас — повторення звуку «С»), продовжували вчитись підбирати прикметники та дієслова до іменників( квітка яка? … гарна, красива, червона, велика; що робить? …росте, цвіте, розпускається, в’яне).  З допомогою ілюстрацій дітки вчились використовувати слова з протилежним значенням — антоніми (велика ківітка- маленький росточок; широка дорога-вузенька стежка, тощо). Новим завданням для діток було знайомство з схемою опису того чи іншого предмета. Діти познайомились з тим, як використовуючи схему легко описати квітку. Це завдання ми поки що виконували колективно.

  Під час логіко-математичних занять та ігор:

Діти продовжують рахувати різними способами в межах 10. Під час гри вчились визначати, що розмір предмету не залежить від кількості. Діти порівнювали дві групи множин та вдосконалювали вміння збільшувати та зменшувати групу предметів шляхом додавання чи віднімання одного до (від)попередньої групи. Малюки вставляли пропущені знаки між цифрами, порівнюючи кількість предметів в двох гупах. Продовжили знайомство зі знаками «Більше», «Менше», «Дорівнює».

Ми мали змогу роздивитись об’ємні геометричні тіла: шар, конус та циліндр і порівняти їх з вазами та вазонами для квітів. Для встановлення певних логічних зв’язків між предметами дітки виконували спеціальне завдання, під час якого викладали 4 картинки в певній послідовності і закріплювали знання про те, як росте рослина (насіннячко, маленький росток, стебло з листям, квітуча рослина, плод, якщо він є).

 

Під час прогулянок дітки все більше помічають зміни в природі, активно знову почали досліджувати пісок, землю. З великим задоволенням грають в рухливі ігри, які знали раніше та нові. Кожен має бажання поділитись і навчити інших грати у свою гру.

!!!Тому допоможіть їм вивчити якусь цікаву рухливу гру, щоб представити її для всіх діток (назву, правила, розподіл ролей з допомогою лічилки).

Ось так швидко та насичено пройшла перша половина березня. Дітки вже встигли скуштувати зелену цибулю, яку виростили, тепер чекають тепла, щоб можна було садити щось на клумбі.

З повагою та побажаннями гарних вихідних, Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s